۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۱۴۰۹۳
با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام؛

نمایشگاه دستاوردهای ستادهای نماز جمعه چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای ستادهای نماز جمعه چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد، سایر ائمه جمعه استان، مسؤولان و عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد افتتاح شد.
نمایشگاه دستاوردهای ستادهای نماز جمعه چهارمحال و بختیاری نمایشگاه دستاوردهای ستادهای نماز جمعه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نمایشگاه دستاوردهای ستادهای نماز جمعه چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد، سایر ائمه جمعه استان، مسؤولان و عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد افتتاح شد.

این نمایشگاه با بیش از 20 غرفه، در آستانه برگزاری مراسم یادواره شهدای ستادهای نماز جمعه استان برپا شده است.

اقدامات و گزارشات ستادهای نماز جمعه استان در این نمایشگاه به مدت یک هفته در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از غرفه های این نمایشگاه، با تشکر از تلاش شبانه روزی مسؤولان ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه استان در برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه اقدامی نو در کشور و در راستای معرفی جایگاه نماز جمعه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید مردم بیشتر با جایگاه و نقش بصیرتی ائمه جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی آشنا شوند، اظهار کرد: به یقین برپایی چنین نمایشگاه هایی نقش مهمی در تبیین جایگاه ائمه جمعه خواهد داشت.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه در راستای برگزاری یادواره شهدای ستادهای نماز جمعه استان است، اظهار کرد: متأسفانه تاکنون در هیچ کجای کشور به این امر مهم و اساسی توجه نشده است و شهدای ستادهای نماز جمعه مورد غفلت واقع شده اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید شهدای فعال در عرصه نماز جمعه به عموم مردم معرفی شوند و این از ضرورتها است، گفت: به یقین سیره و روش آنها می تواند بهترین الگو برای نسل جوان باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 40 شهید فعال در ستادهای نماز جمعه استان شناسایی شده اند، اظهار کرد: یادواره این شهدا امشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود که می طلبد مورد استقبال عمومی قرار گیرد./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات