۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۱۴۰۸۴
همزمان با دهه کرامت؛

۲۰۱ روحانی مبلغ به مساجد شهری و روستایی قزوین اعزام می شوند

مسؤول اعزام مبلغ اداره تبلیغات استان قزوین گفت: همزمان با دهه کرامت ۲۰۱ روحانی مبلغ به مساجد شهری و روستایی این استان اعزام می شوند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام محمدرضا میرزایی، مسؤول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به اعزام مبلغ در دهه کرامت گفت: در دهه کرامت متناسب با درخواست های شهرستانهای مختلف استان مبلغ بومی به شهرها و روستاه اعزام می‌شوند که مجموع آنها به 201 مبلغ می‌رسد.

وی در ادامه افزود: چند روز در ایام ولادت حضرت معصومه(س) و چند روز نیز در ایام ولادت امام رضا(ع) و در مجموع به مدت 5 روز مبلغان در مناطق مورد نظر جهت تبلیغ حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام میرزایی درباره هدف این اعزامها ابراز داشت: تببین مناسبت و جایگاه و شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، اقامه نماز و پاسخ به شبهات دینی و مسایل جانبی از اهداف این اعزامها است.

وی با بیان اینکه حضور مبلغ دارای تاثیر است خاطر نشان کرد: یقینا حضور علما در مساجد و میان مردم و در هدایت و خطوط دینی آنان داری تاثیر است، البته ممکن است با توجه به بمباران تبلیغاتی دشمن آثار آن کمرنگ دیده شود، با این حال اگر همین میزان تبلیغات نیز صورت نگیرد مشکلات اجتماعی افزایش می‌یابد.

مسؤول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان به تبلیغات دشمن اشاره کرده و گفت: در این اعزامها تبلیغات دشمن نیز مورد توجه مبلغان قرار می‌گیرد، باتوجه به فرهنگ عفاف و حجابی که از غرب وارد می‌شود و در آن جایگاه زن و عفاف کمرنگ دیده می‌شود تبلیغ الگوهای دینی در این راستا تاثیر بسزایی دارد؛ در واقع لازم است در مقابل هجمه تبلیغاتی دشمن تبلیغ ارزشهای خود را افزایش دهیم./955/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات