۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۱۴۰۷۷
توسط گروه تبلیغی مائده صورت می گیرد؛

ساخت مستند قطب سوم با موضوع آسیب های زندگی زناشویی

مسؤول گروه تبلیغی مائده از ساخت مستند «قطب سوم» خبر داد و گفت: این مستند کارشناس محور، به بررسی مشکلات زناشویی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه برای جلوگیری از طلاق می پردازد.
طلاق

مهدی زحمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهداف تشکیل گروه تبلیغی مائده عنوان کرد: این گروه تبلیغی با هدف تبلیغ دین و ترویج شعائر دینی و فرهنگ اسلامی چند سالی مشغول به فعالیت است و از سال گذشته نیز این گروه تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی ثبت شده است.

وی افزود: بیشتر فعالیت های این گروه در راستای تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت است که ساخت فیلم، مستند با موضوع زندگی نامه شهدا و عملیات های مهم دفاع مقدس از تولیدات این گروه تبلیغی است.

مسؤول گروه تبلیغی مائده تصریح کرد: مستند«مجاهد مهاجر» با موضوع بررسی زندگی شهدای غیر ایرانی که در دفاع مقدس ایران شهید شده اند می پردازد و مستند«به یاد استاد» با موضوع نهج البلاغه پژوهی علامه جعفری که در سالروز وفات این عالم بزرگ از شبکه دوم سیما پخش شد از جمله آثار گروه تبلیغی مائده است.

زحمتی با اشاره به دیگر آثار این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: مستند عملیات های تخریب تیپ قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری و مستند جویدر که اشاره به عملیات بدر و لحظه شهادت شهید باکری دارد نیز از دیگر آثارمان با موضوع دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: مستند دیگری نیز با همکاری یکی دیگر از گروه های تبلیغی تولید کرده ایم که «چشم هایش» نام دارد و موضوع آن پیرامون شعر است که مورد تقدیر هم قرار گرفته است.

مسؤول گروه تبلیغی مائده ادامه داد: در بخش تولید تیزر نیز فعالیت های خوبی توسط این گروه صورت گرفته که ساخت تیزرهایی با موضوع حکمت های نهج البلاغه در 110 قسمت که قسمت هایی از آن در حال تولید است و همچنین تیزر خطبه غدیر با همکاری نهضت جهانی نهج البلاغه نیز در دست ساخت است که ان شاءالله در ایام غدیر پخش خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های آینده این گروه تبلیغی اظهار کرد: چند مستند با موضوع فرهنگ مهدویت و مدینه فاضله زمان ظهور در دست ساخت است که مراحل پیش تولید به اتمام رسیده و وارد مرحله تولید شده اند و چند فیلم کوتاه نیز در آینده ای نزدیک توسط گروه مائده ساخته می شود.

زحمتی افزود: مستند شاعرانه «قصه عاشقی» با موضوع آلزایمر که روایت گر زندگی پیرزن و پیرمردی است که با داشتن آلزایمر، عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی می کنند از دیگر آثار در دست ساخت ما است.

مسؤول گروه تبلیغی مائده ادامه داد: یک مستند تخصصی با موضوع آسیب شناسی زندگی زناشویی با عنوان«قطب سوم» را در دست ساخت داریم که به صورت کارشناس محور به بررسی موضوع سوء ظن و مشکلات زندگی زناشویی که به طلاق منجر می شود می پردازد و نقش پیشگیری کننده در بروز چنین مشکلاتی دارد که این مستند در 5 قسمت و با حضور کارشناسان برجسته حوزوی و دانشگاهی در حوزه روانشناسی و تربیت دینی تولید می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات از گروه های تبلیغی حمایت زیادی انجام نمی دهد و ما بیشتر به خود متکی هستیم هرچند که حمایت های معنوی خوبی صورت می گیرد اما نیاز است تا حمایت های مادی نیز شکل بهتری به خود بگیرد./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات