۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۵۱۴۰۷۲
حجت الاسلام رضوی مهر:

میانمار غصه اسلام است

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که میانمار غصه اسلام است، گفت: همه دولت ها باید ارتباط خود را با دولت میانمار قطع کرده و برای حفظ انسانیت و کرامت آدمی بکوشند.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مسأله نسل کشی در میانمار، گفت: پدیده تلخ مسلمان کشی در میانمار با چراغ سبز استکبار و همکاری برخی از دول منافق نقاب بر چهره جز افکار صهیونیسم نیست.

وی افزود: امروز شاهدیم که کوره های آدم سوزی در میانمار از اتاق های فکر شیطانی صهیونیسم، استکبار و دولت های مرتجع به وجود آمده است.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب، بیان داشت: به راستی چرا هم و غم آل سعود هم تراز شدن با اسرائیل و تهیه آتش و پشتیبانی برای مقاصد شوم این قوم ضاله و گمراه است؛ چرا باید بودجه های آل سعود تسلیحاتی را تعبیه ببیند که دریمن کودک کشی سرمشق آدم سوزی در میانمار شود؟

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان این که آل سعود به جای حمله به یمن باید به اسرائیل حمله کند تا شاهد قصه غم بار میانمار نباشیم، ادامه داد: مجامع بین المللی که رژیم آدم کشی چون آل سعود را عضو فراکسیون حقوق بشر معرفی می نمایند، در واقع تأیید می کنند دور از عقلانیت و انسانیت گان برداشته اند.

وی اظهار داشت: کسانی که برای حقوق حیوانات انجمن های بین المللی تشکیل داده و یا گزینشی برای یک انسانی که مورد حادثه واقع شده اشک تمساح می ریزند، چرا در قضیه میانمار خفقان گرفته و دست بسته عمل می کنند.

عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که سازمان عریض و طویل بین الملل اگر به باغ وحش تشبیه شود، سخن گزافه ای نیست، گفت: مجمعی که منطق، عقل، انسانیت تا چه برسد به پیروان ادیان و کتاب های آسمانی در آن حکمران نباشد آن مجمع محل شیطنت و خیانت و ظلم به بشریت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: باید مسلمانان جهان آل سعود را محاکمه کنند که چرا بودجه های نفتی اش گلوله بر سر مردم یمن شده و حتی یک گلوله برای دفاع از مردم میانمار شلیک نمی شود.

حجت الاسلام رضوی مهر افزود: امروز شاهدیم که حتی یک بیانیه به حمایت از مردم میانمار نوشته نمی شود و یک هواپیما کمک های مادی برای مردم گرسنه، آواره و مصیبت زده میانمار گسیل نمی دارد؛ و باید گفت «میانمار غصه اهل اسلام است».

وی اظهار داشت: باید دولت های اسلامی با تشکیل جلسه اضطراری خشم و عصبانیت خود را علیه جهل و خیانت و ظلم اعلام کرده و هر چه سریع تر به نسل کشی در میانمار پایان داده و از وقوع جنایت های بشری جلوگیری کنند.

عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که باید دولت میانمار که خود تروریسم دولتی را به نمایش گذاشته است، مورد محاکمه جامعه بین الملل قرار گیرد، تصریح کرد: همه دولت ها باید ارتباط خود را با دولت میانمار قطع کرده و برای حفظ انسانیت و کرامت آدمی بکوشند./907/۳۰۲/ص

ارسال نظرات