۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۱۴۰۲۵

حمایت آستان مقدس علوی از رزمندگان عراقی

آستان مقدس علوی با اعزام مبلغانی به خط مقد نبرد با تروریسم در استان موصل به حمایت لجستیکی و معنوی از رزمندگان می‎پردازد.
مبلغان آستان مقدس علوی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از اعضای اداره ارشاد و دفاع مقدس آستان مقدس علوی برای حمایت لجستیکی و معنوی از رزمندگان عراقی به خط مقدم نبرد با تروریسم اعزام شدند.

حجت الاسلام شیخ وسام الخاقانی از مبلغان نجف در این رابطه به خبرنگاران گفت: روحانیان اعزام شده در این ماموریت وظیفه داشتند که کمک‎های مردمی را که مسجد آل یس در شهر کاظمین برای مجاهدان جمع شده بود را میان رزمندگان در منطقه «بیجی»،«مکحول» و«الصينية» واقع در شمال استان موصل توزیع کنند.

وی افزود: مبلغان از گردان‎های «أنصار المرجعية»، «الشهيد الصدر» و «أنصار الحجة» بازدید کردند و در جریان آخرین تحولات امنیتی و مشکلات آنان قرار گرفتند.

حجت الاسلام الخاقانی اظهار داشت: رزمندگان عراقی از روحیه بالایی بر خوردار هستند و مبلغان سلام و توصیه‎های حضرت آیت الله سیستانی را به آنان ابلاغ کردند.

گفتنی است که آستان‎های مقدس حسینی، عباسی و علوی بارها از زمان ورود داعش به اراضی عراق و آغاز جنگ با جریان تروریستی داعش از رزمندگان حمایت کرده‎اند./994/ب903/ف

ارسال نظرات