۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۱۴۰۲۱
مدیر مؤسسه امیر بیان در لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی فن بیان ویژه طلاب مدارس علمیه خرم آباد

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان از برگزاری دوره آموزشی فن بیان ویژه طلاب خرم آباد خبر داد و گفت: در این دوره شیوه های نوین تبلیغ و نحوه سخنرانی در منابر به طلاب ارائه می شود.
کارگاه آموزشی

حجت الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی تخصصی فن خطابه ویژه طلاب مدارس علمیه خرم آباد در این مرکز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره تخصصی فن بیان از 31 تیرماه آغاز شده است، افزود: این دوره تا  16 مرداد ماه جاری ادامه دارد.

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان خاطرنشان کرد: طلاب مدارس علمیه برادران در این دوره نحوه سخنرانی و چگونگی برگزاری تبلیغ اثرگذار در منابر را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای برتر است، عنوان کرد: پس از شناسایی استعدادها برنامه ریزی لازم با محوریت مدیریت، تبلیغ، تدریس و پژوهش برای طلاب صورت می گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت:  در مؤسسه امیر بیان دوره های آموزشی تبلیغی، فن بیان و کلاسهای عملی تبلیغ ویژه طلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت تبلیغ و انجام فعالیت تبلیغی مبلغان و طلاب خاطرنشان کرد: در سایه برگزاری این دوره ها تلاش می شود طلاب مبلغی توانمند و کارامد تحویل جامعه داده شود.

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقای سطح توانایی تبلیغی طلاب و مجهز بودن آنان به روشهای نوین تبلیغی عنوان کرد./۹۴۵۹/ت۳۰۳/ب۱

 

 

ارسال نظرات