۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۱۴۰۱۹
امام جمعه سپید دشت:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای معرفی الگوهای اسلامی به جوانان است

امام جمعه سپید دشت با بیان اینکه جوانان، دختران و بانوان جامعه اسلامی در جامعه امروز نیازمند الگو هستند تا در برابر هجمه های دشمن مصون بمانند، گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای معرفی الگوهای اسلامی به جوانان است.
دهه کرامت

حجت الاسلام ابراهیم خاص امیری، امام جمعه سپید دشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه در قرآن کریم برای مسلمانان الگو معرفی شده است، بیان داشت: پیامبر اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و فاطمه معصومه(س) برترین الگو برای مسلمانان هستند.

وی با بیان اینکه امروز جوانان و بانوان جامعه اسلامی به الگو نیاز دارند، تأکید کرد: باید الگوها را به مردم جامعه معرفی کنیم و جوانان را نسبت به شخصیت و سیره عملی و رفتاری اهل بیت(ع) آگاه سازیم.

حجت الاسلام خاص امیری با گرامیداشت دهه کرامت عنوان داشت: این دهه با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا(ع) به پایان می رسد و این ایام بهترین فرصت برای معرفی الگو به جوانان است.

وی با بیان اینکه بانوان به عنوای زیربنای اصلی تشکیل خانواده هستند، افزود: با معرفی کردن الگو برای این قشر و تبیین جایگاه و شخصیت بانوان و دختران جامعه اسلامی باید در راستای تحکیم بنیان خانواده گام برداشت.

امام جمعه سپیددشت با اشاره به برنامه ریزی بی حد و اندازه دشمن برای ترویج فر هنگ غربی در جامعه اسلامی و رواج بی بند و باری اظهار داشت: با نهادینه سازی ارزشها در سایه ترویج سیره زندگی اهل بیت(ع) و عمل به آن بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با طرح دسیسه های گوناگون می خواهند الگوها را از زنان و دختران جامعه اسلامی بگیرند، گفت: در این راستا هدف غربی ها از طرح توطئه های فرهنگی تمایل به دنیا پرستی، مصرف گرایی و بی بند و باری است.

حجت الاسلام خاص امیری خاطرنشان کرد: راه مقابله با این دسیسه ها و خنثی کردن آسیبهای حاصل از آن رواج سبک زندگی اسلامی و پیروی از سیره و سنت اهل بیت(ع) است که بهترین الگو برای زنان و مردان محسوب می شود./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات