۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۱۳۹۹۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقض برجام:

از سرگیری فعالیت های هسته ای در دستور کار قرار گیرد

آیت الله عالمی گفت: شاید دولت هنوز به عملیاتی نشدن تحریم ها امیدوار است اما باید بداند در صورتی که سکوت و انفعال را ادامه دهد، مردم غیور ایران در برابر تضییع حقوق خود ساکت نمی نشینند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن تأکید بر لزوم دفاع دولت از حقوق ملت ایران در برابر نقض برجام گفت: دولت بداند در صورت مقاومت مقابل دشمن مردم حامی و پشتیبان او هستند و این ایستادگی، جرأت و جسارت دشمن در تضییع حقوق ما را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمن هرگز پایان ندارد و اینگونه نیست که صرفا به برجام محدود شود، اظهار کرد: نقض برجام نخستین تجاوز دشمن به حقوق ملت ایران نیست بر این اساس، اگر در برابر نقض برجام کوتاه بیاییم و چشم پوشی کنیم، قطعا در سنگری دیگر با دشمن درگیر خواهیم شد چرا که آن ها ما را رها نمی کنند.

آیت الله عالمی درباره عدم واکنش دولت نسبت به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: شاید دولت هنوز به عملیاتی نشدن تحریم ها امیدوار است اما باید بداند در صورتی که سکوت و انفعال را ادامه دهد، مردم غیور ایران در برابر تضییع حقوق خود ساکت نمی نشینند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پس از دو سال از توافق برجام، مردم هیچ تأثیری در حل مشکلاتشان به ویژه در عرصه اقتصاد ندیده اند و دولت دیگر نمی تواند رشد و پیشرفت کشور را به مذاکره و توافق با غرب منوط کند.

وی با اشاره به آسیب هایی که در اثر نقض برجام متوجه اقتصاد کشور شده است، افزود: تنها راه حل مشکلات و شکوفایی کشور، اعتماد به توانمندی های داخلی و حمایت از آن است؛ دولت نباید اجازه دهد عرصه مصرف داخلی کشور در اختیار بیگانه قرار گیرد و روز به روز شاهد بیکاری کارگران وتعطیلی کارخانه ها باشیم.

آیت الله عالمی درباره از سرگیری فعالیت هسته ای کشور در واکنش به نقض برجام از سوی امریکا خاطرنشان کرد: این مهم حتما باید در دستور کار دولت باشد اما با کارشناسی های دقیق و مرتبط نه به صورت نسنجیده و حساب نشده./930/ت302/ب1

ارسال نظرات