۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۱۳۹۸۱
امام جمعه ماکو در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن آذربایجان غربی:

قرآن و عترت درکنار هم نجات بخش و مایه عزت مسلمانان است

امام جمعه ماکو گفت: متأسفانه امروزه برخی مسلمانان از قرآن و برخی ها از عترت فاصله گرفته اند درحالی که بنابر فرموده پیامبر اکرم(ص) قرآن و عترت درکنار هم نجات بخش و مایه عزت و شرافت مسلمانان است.
رنجبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو امروز در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی در ماکو با بیان این که شکاف بین قرآن و عترت در جبهه اسلام و مسلمانان هدف دشمنان است، گفت: متأسفانه امروزه برخی مسلمانان از قرآن و برخی ها از عترت فاصله گرفته اند درحالیکه بنابر فرموده پیامبر اکرم (ص) قرآن و عترت درکنار هم نجات بخش و مایه عزت و شرافت مسلمانان است.

وی بیان کرد: پیشنهاد می کنم مسابقات قرآن کریم به قرآن و عترت تغییر  یابد چراکه رشته های دعاخوانی و همچنین مصداق عترت است.

امام جمعه ماکو افزود: همه متسابقین قرآن کریم به واسطه توجه و انس با قرآن کریم قله های عرفان و افتخار را طی کرده اند و در واقع برگزیده اند.

حجت الاسلام رنجبری بیان کرد: کسب رتبه مهم نیست اینکه انسان با توجه و تدبر وارد عرصه فعالیت های قرآنی شود، منتخب است.

وی گفت: امیدوارم قاریان و حافظان قرآن کریم استان، در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بدرخشند، این استان مفتخر است که در دوره های گذشته رقابت های قرانی در عرصه ملی و بین المللی رتبه های برتر را کسب کند.

گفتنی است، چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با رقابت 280 نفر در بخش برادران و خواهران از 31 تیرماه سالجاری در منطقه آزاد ماکو آغاز بکار کرد و امروز با معرفی و تجلیل از نفرات قرآن به کار خود پایان می دهد./936/پ202/ب1

 

ارسال نظرات