۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۱۳۹۶۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسلمانان باید امنیت جهان را در اختیار گیرند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز کشورهای میانمار، پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و بحرین توسط کفار ناامن شده است، گفت: خود مسلمانان باید امنیت جهان را در اختیار گرفته و از جان و مال و ناموس خود دفاع کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با کارکنان و دست اندرکاران حج تمتع 96 استان اظهار داشت: حج در قرآن و اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه کعبه به عنوان رکن اسلام است، گفت: امروز متاسفانه غیرمسلمانان بر مسلمانان نفوذ کرده اند و امورات مختلف  را به دست گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که دارای ثروت هستند باید به حج تمتع بروند، افزود: عده ای از افراد به اسم مسلمان از کفار اطاعت می کنند و برای مسلمانان مشکل ایجاد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: خداوند مکه و مسجدالحرام منا را مکان امنی قرار داده است اما دشمنان و کفار با اسم مسلمان آنجا را ناامن کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای میانمار، پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و بحرین توسط کفار ناامن شده است، ادامه داد: خود مسلمانان باید امنیت جهان را در اختیار بگیرند و از جان و مال و ناموس خود دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که از کفار تبعیت نکنید که این همان جهاد کبیر است؛ از این رو باید از تجربه های تلخ گذشته درس گرفت./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات