۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۱۳۹۲۲
امام جمعه هویزه؛

پیگیری اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با تحریم های دشمنان است

امام جمعه هویزه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با تحریم های دشمنان است، گفت: مسؤولان نظام باید با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی اهمیت ویژه ای دهند.
اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام ناصر نیسی راد، امام جمعه هویزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز درباره نقض برجام از سوی آمریکایی ها و همدستان آن ها، اظهار داشت: مخالفت آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبنای قرآنی دارد که کلام وحی می فرماید «لن ترضی عنک الیهود ولاالنصری حتی تتبع ملتهم»؛ یعنی اینکه آن ها به هیچ وجه از ما راضی نخواهند شد تا وقتی که تابع آنان نیستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه در ادامه ابراز داشت: تا وقتی که نظام جمهوری اسلامی بر آرمان های مقدسی که امام راحل برای ملت ما پی ریزی کرده است، استوار و ثابت قدم باشد، آمریکا و هم پیمانانش هیچ وقت نمی توانند با نظام جمهوری اسلامی کنار بیایند و نظام اسلامی هم سلطه استکبار را برنمی تابد.

حجت الاسلام نیسی راد درباره اصل ضدیت آمریکا با کشور ما، اذعان داشت: مسائلی همچون نقض برجام و امثال آن برای دشمنان و به ویژه آمریکا یک بهانه است؛ چرا که آمریکا با اصل دین مبین اسلام وترویج فرهنگ شعائر دینی اسلامی در جهان مخالفت دارد و درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است.

وی درباره ادامه تحریم ها از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: شاهد آن هستیم که آمریکایی ها همچنان با نقض روح ومتن برجام به بدعهدی خود و تحریم ها ادامه می دهند اما بدانند این تحریم ها اثری در روند پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی نکرده است و نخواهد کرد.

امام جمعه هویزه درباره راهکار مقابله با تحریم ها، تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری درباره این موضوع و حل آن باید مورد اهمیت دولت مردان ومسؤولان ما قرار گیرد که ایشان چندین بار تاکید خاصی بر اقتصاد مقاومتی وتولیدداخلی داشتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با اشاره به عدم اعتماد به نظام سلطه، گفت: عدم اعتماد مسؤولان به نظام سلطه به ویژه آمریکایی ها، باعث پیشرفت وپیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی خواهد شد.

حجت الاسلام نیسی راد با انتقاد از برخی مسؤولان که مسئله مذاکرات وبرجام ار به مشکلات اقتصادی جامعه ربط می دهند، تصریح کرد: اگر مسؤولان و دولت مردان ما مشکلات اقتصادی کشور را به مسئله برجام و مذاکرات ربط دهند قطعا یک نظریه غلط و اشتباه است و اگر اقتصاد اسلامی را بر اساس بیانات مقام معظم رهبری  پیگیری و عملی کنند قطعا در زمینه های اقتصادی موفقیت های فراوانی را کسب خواهیم کرد.

وی درپایان گفت: مسؤولان عالی نظام به بیانات رهبری گوش دهند و از منابع داخلی و تولید داخلی استفاده کرده و با توجه به اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و به نخبگان داخلی اعتماد کنند چرا که تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات