۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۱۳۸۷۲
مؤسس حوزه علمیه نورآباد:

رونق بخشی به تولیدات داخلی راه حل رفع مشکلات اقتصادی است

عضو شورای حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت نگاه به درون کشور و تقویت تولیدات و اشتغال زایی گفت: رونق بخشیدن به تولیدات و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات اقتصادی است.
حجت الاسلام امیدیان لرستان

حجت الاسلام سعید امیدیان، عضو شورای حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با اینکه دولت اصرار دارد تمام مشکلات اقتصادی کشور را به برجام گره بزند، بیان داشت: نباید مشکلات اقتصادی را به برجام گره زد چراکه اشتباهی بزرگ است.

وی با بیان اینکه طرف ایران اسلامی در برجام قابل اعتماد نیست، افزود: آنان بارها برجام را نقض کرده و هدفشان تنها تحت فشار قرار دادن انقلاب است.

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه برجام اظهار داشت: اقتصاد ما باید درون زا و نگاه ما به درون و ظرفیتهای داخلی باشد.

وی با بیان اینکه اگر اقتصاد ما به برجام گره بخورد متزلزل خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه دولتمردان باید هوشیار باشند و بدانند رفع مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیتهای داخلی است.

حجت الاسلام امیدیان با تأکید بر اینکه مسؤولان ما باید در مقام عمل به ظرفیتهای درونی کشور نگاه داشته باشند و در جهت تقویت این ظرفیتها گام بردارند تا بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه اقتصاد برطرف شود.

وی اظهار داشت: اگر به توانایی های داخلی تکیه کنیم و با رونق بخشیدن به کارخانجات داخلی و اشتغال زایی در پی رفع مشکلات اقتصادی باشیم مردم ما نیز کمتر تحت فشار تحریمها قرار خواهند گرفت.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: برای اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی باید ظرفیتهای درونی را تقویت و با رونق بخشیدن به تولیدات داخلی در جهت اشتغال زایی اقدام کرد.

حجت الاسلام امیدیان یادآور شد: بسیاری از مشکلات اقتصای کشور در سایه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و توجه به مؤلفه های اقتصادی برطرف می شود.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی تا زمانی که پایبند به ارزشهای دینی بوده و بر مبنای دین فعالیت می کند همواره مورد هجمه دشمن قرار می گیرد و ایستادگی و مقاومت راه خنثی سازی این هجمه ها و توطئه های دشمن در زمینه های مختلف است./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات