۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۱۳۸۵۲
مدیر حوزه علمیه بناب:

جامعه نیازمند اخبار امیدآفرین است

مدیر حوزه علمیه بناب اخلاص، تعیین هدف، امانت‌داری و رعایت اصل انصاف را ضرورت کار رسانه‌ای به ویژه در رسانه های دینی و ارزشی دانست.
دیدار با مدیر حوزه علمیه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب امروز در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا و هیأت همراه اظهار داشت: فعالیت این رسانه حوزوی در طول یک دهه گذشته بسیار درخشان و نیازی مهم برای حوزه های علمیه بوده است.

وی با بیان این‌که دفتر استانی خبرگزاری رسا تعامل مطلوبی با مدارس علمیه استان به ویژه حوزه علمیه بناب داشته است، خاطرنشان کرد: اگر هدف و نیت خالصانه باشد و تنها برای عزت اسلام، انقلاب و ولایت باشد، به یقین نتایج حاصل شده بسیار مطلوب و مورد رضایت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی اخلاص، تعییت هدف، انت‌داری و رعایت اصل انصاف را ضرورت کار رسانه‌ای به ویژه در حوزه های علمیه دانست و افزود: متأسفانه برخی مطبوعات و خبرگزاری ها با وجدان آزاد نسبت به مسائل مختلف قضاوت نمی کنند و انصاف و اعتدال در انتشار اخبار ندارند.

مدیر حوزه علمیه بناب دوری داز اخبار تنش‌آفرین و حرکت به سمت انتشار اخبار امیدبخش را مورد تأکید قرار داد و افزود: یکی از بلاهای جامعه اسلامی رسانه‌هایی است که تنها بر روی نقاط ضعف تمرکز دارند و همواره نگرشی بدبینانه به تمامی مسائل از خود بروز می دهند.

وی با تأکید بر این‌که جامعه نیاز به نشاط، امید و ارزش‌های اعتقادی دارد، افزود: خبرگزاری رسا به دلیل صبغه دینی و اعتقادی خود توانسته به بهترین شکل اصول مورد تأکید در بیان خبر را مورد توجه قرار دهد، امیدوارم این رویه در آینده نیز تداوم داشته باشد، ما نیز آماده گسترش تعامل و همکاری در زمینه های مختلف هستیم.

همچنین حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه های آتی این رسانه حوزوی پرداخت./935/پ202/ب1

ارسال نظرات