۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۵۱۳۸۲۶
در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا و مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی؛

تعامل خبرگزاری رسا و رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت

مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی راهکارهای تعامل دو سویه را مورد بررسی قرار داد.
حجت الاسلام والمسلمین محققی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی طی دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان راهکارهای تعامل دو سویه با رسانه ملی را مورد بررسی قرار داد.
وی در دیدار با سیدمحسن لطیفی اظهار داشت: ظرفیت‌های بصری موجود در رسانه ملی و اهمیت فعالیت و نفوذ شبکه‌های استانی در افکار عمومی نشان از اهمیت کار دقیق، هدفمند، با برنامه‌ و درازمدت دارد که اگر این مهم با شناخت صحیح از مخاطبان و افکارسنجی لازم همراه باشد، نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.
حجت الاسلام محققی با اشاره به این‌که خبرگزاری رسا از بدو تأسیس تاکنون توانسته جریان‌سازی قابل توجهی میان اهالی فعال در فضاهای حوزوی، دینی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد کند، افزود: این اثرگذاری با تدوین چشم‌انداز 10 ساله خبرگزاری رسا به مراتب عمیق‌تر و شامل طیف‌های گسترده‌از از اقشار جامعه خواهد بود.
مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به این‌که این رسانه حوزوی هم اکنون تبدیل به مرجع رسمی و قابل استناد اخبار مربوط به مراجع عظام تقلید، علما، روحانیت، ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه شده است، گفت: فعالیت دفاتر استانی و خارج از کشور در گسترش این مقبولیت رسانه‌ای بسیار مورد توجه بوده است.
وی با بیان این‌که تعامل خبرگزاری رسا و رسانه ملی از ابعااد مختلف حائز اهمیت است، افزود: بسیاری از تولیدات چند رسانه‌ای خبرگزاری رسا که به صورت انحصاری، تخصصی و با سوژه‌های روز جامعه تولید شده است، قابل پخش در شبکه‌های استانی می باشد، که این آمادگی برای تعامل بیشتر با شبکه استانی سهند وجود دارد.
حجت الاسلام محققی با تأکید بر این‌که نقطه اشتراک خبرگزاری رسا و رسانه ملی حرکت در مسیر ارزش‌های انقلابی و تحقق دغدغه‌های رهبر معظم است، گفت: نیروی انسانی فعال در این دو رسانه نیز دغدغه انقلابی دارند و جزء نیروهای مؤمن و ارزشی در عرصه رسانه محسوب می شوند.
گفتنی است، در این دیدار استادیان، سردبیر خبرگزاری رسا، زارع معاون پژوهشی و مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر آذربایجان‌شرقی به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این رسانه پرداختند./935/پ
۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات