۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۵۱۳۸۲۳
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی: 

خبرگزاری رسا مورد اعتماد و اطمینان مردم است

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: فعالیت دفتر استانی خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی در طول سالیان متمادی منشأ خیر و اثر فراوان بوده و این رسانه تبدیل به مرجع و منبع رسمی اخبار مربوط به حوزه و روحانیت شده است.
دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در دیدار مدیرعامل، سردبیر، معاونت پژوهش و مسؤول دفتر استانی خبرگزاری رسا با اشاره به اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: تمامی اصول و ارزش‌های انقلابی بدون توجه به رسانه مسکوت خواهند ماند.
وی با بیان این‌که نظام اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند رسانه‌های مؤمن، متعهد، امانت‌دار، صادق و متخصص است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که رسانه‌های مغرض و معاند از هر ابزار رسانه‌ای و ارتباطی برای ضربه به باورهای دینی بهره می برند، نقش رسانه‌های ارزشی همچون خبرگزاری رسا بسیار حائز است.
لطیفی با اشاره به این‌که رسانه‌ ملی در سطح کلان و صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی خود را متعهد به نشر و ترویج آگاهی، معرفت و بصیرت می داند، افزود: اگر امروز شاهد تخریب گسترده رسانه‌های معاند علیه صدا و سیما هستیم، نشان از اثرگذاری این نهاد دارد، همچنان دیگر رسانه‌های مکتوب و مجازی انقلابی نیز مورد هجمه غرب هستند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت کار رسانه‌ای در فضاهای دینی و فرهنگی اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت دفتر استانی خبرگزاری رسا در طول سالیان متمادی منشاء خیر و اثر فراوان بوده و این رسانه تبدیل به مرجع و منبع رسمی اخبار مربوط به حوزه و روحانیت شده است.
وی با بیان این‌که اخبار خبرگزاری رسا مورد اعتماد، وثوق و اطمینان مردم و اهل رسانه است، افزود: آماده هرگونه تعامل و همکاری مشترک رسانه‌ای در بخش‌های مختلف هستیم و می توان برای گسترش این تعاملات برنامه‌ای هدفمند و اصولی تعریف کرد.
همچنین در این دیدار استادیان، سردبیر خبرگزاری رسا به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این رسانه پرداخت و اظهار داشت: برنامه چشم‌انداز 10 ساله خبرگزاری رسا تدوین و در مرحله اجراست و آماده تولید محتوای چند رسانه‌ای برای بهره‌مندی شبکه سهند و رادیو تبریز هستیم.
مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در آذربایجان‌شرقی نیز با ارایه گزارشی از فعالیت‌های دفتر استانی و تشریح ظرفیت‌های خبری موجود در منطقه، از همکاری و تعامل نزدیک صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با خبرگزاری رسا قدردانی کرد./935/پ
۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات