۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۱۳۷۹۹
دبیر جشن ‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان خبر داد؛

دیدار خادمان رضوی با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حجت الاسلام اریکه با اشاره به حضور خادمان رضوی در خوزستان از دیدار آنها با نماینده ولی فقیه خبر داد.
حجت الاسلام اریکه، دبیر جشن‌ های مردمی زیر سایه‌ خورشید در استان خوزستان

حجت‌ الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن ‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه از فردا تا ۱۳مردادماه ۱۸ خادم رضوی به مناسبت دهه کرامت در خوزستان حضور خواهند یافت، ابراز داشت: مراسم استقبال فردا ساعت ۱۸:۳۰ در فرودگاه بین المللی اهواز صورت خواهد گرفت که در بدو ورود دو گروه با لباس های عربی و بختیاری از خادمان استقبال می کنند و در ادامه پس از نماز مغرب و عشاء در نبش خیابان امام خمینی(ره) حضور و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر جشن ‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان خاطرنشان کرد: خادمان رضوی در ادامه به سوی مسجد آیت الله جزایری حرکت خواهند کرد که در آنجا از محضر سخنرانان و مداحان بهره خواهیم برد. ضمن اینکه مراسم قرعه کشی را برگزار خواهیم کرد که در آن از میان عکس های مردمی گرفته شده با خادمان و یا فضای معنوی استقبال از خادمان برترین ها را انتخاب می کنیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سفر به مشهد مقدس جایزه سه نفر اول است، ابراز داشت: دیدار خادمان با آیت الله موسوی جزایری روز شنبه هفته آینده خواهد بود که این خدام در طول دهه کرامت از شهرستان هایی همچون رامهرمز، باوی، شوش، آبادان، دزفول، خرمشهر، رامشیر، هویزه، امیدیه، هفتگل، مسجدسلیمان، باغملک، حمیدیه، ایذه، ماهشهر، دشت آزادگان، اندیمشک، کارون، بهبهان، شوشتر، شعیبیه، اروندکنار و هندیجان بازدید خواهند کرد.

حجت الاسلام اریکه با بیان اینکه خادمان رضوی با ۴ کاروان در استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: فردا خادمان رضوی افزون بر حضور در مسجد آیت الله جزایری در مناطق غیزانیه، کیانپارس و عامری مورد استقبال قرار خواهند گرفت؛ چنان که برخی از آنها در برنامه شب های کارون حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه حضور خادمان رضوی در سایر شهرستان ها از روز پنج شنبه خواهد بود، عنوان کرد: غیزانیه، کوی مشعلی، کوی علوی، حصیرآباد، مسیر تصفیه، گلدشت، اسماعیلیه، ملاشیه، کمپلو، کوی مدرسه، پادادشهر و زویه از مناطقی است که در اهواز پذیرای خادمان رضوی خواهد بود./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات