۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۵۱۳۷۹۰
همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت؛

بیش از هزار مبلغ به ۲۷ نقطه خوزستان اعزام شدند

مسؤول امور مبلغان و روحانیان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: براساس برنامه های مدون تبلیغات اسلامی خوزستان نسبت به اعزام مبلغان در دهه کرامت نهصد مبلغ و چهارصد مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام شدند.
اعزام مبلغ

حجت‌ الاسلام احسان فرد آقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت ابراز داشت: تبلیغات اسلامی خوزستان براساس برنامه های مدون خود نسبت به اعزام مبلغان و مبلغه ها، در دهه کرامت نهصد مبلغ و چهارصد مبلغه را در استان اعزام خواهد کرد.

مسؤول امور مبلغان و روحانیان تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه همه مبلغان و مبلغه ها بومی هستند، اظهار داشت: این تعداد به ۲۷ نقطه شهری، روستایی و عشایری از شهرستان های استان از روز گذشته اعزام و فعالیت های تبلیغی، برپایی منابر سخنرانی، اقامه نماز در مساجد، حسینیه ها، نمازخانه های ادارات و کانون های جمعی را انجام خواهند داد.

این مقام مسؤول محور اصلی سخنرانی ها را بیان نکاتی درباره زندگانی امام رضا(ع) و خواهرش، نکات تاریخی درباره حضور این دو در ایران و برکات و ثمرات چنین حضوری عنوان کرد و گفت: مباحث روز همچون جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، تبیین آسیب های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و مقابله با جنگ نرم از دیگر مباحث مبلغان است.

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به مقارنت زمانی دهه کرامت و برنامه های اوقات فراغت تابستانه خاطرنشان شد: در پایگاه های اوقات فراغت مساجد و نهادهای فرهنگی بخشی از برنامه های تبلیغی مبلغان در جهت آشنایی جوانان با سیره و زندگانی امام رضا(ع) خواهد بود.

وی در پایان پاسخگویی به سؤالات عموم مردم و ارائه مشاورات فردی و مواعظ اخلاقی را از اقدامات دیگر مبلغان برشمرد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات