۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۱۳۷۳۴
امام جمعه گتوند؛

هدف آمریکا از تحریم ها مانع تراشی در پیشرفت و توسعه نظام اسلامی است

حجت الاسلام پاپی زاده شاه آبادی گفت: هدف آمریکایی ها و حتی همدستان آن ها از تحریم های ضالمانه، ضربه زدن و مانع تراشی در پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
شاه آبادی

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره نقض برجام از سوی آمریکا، اظهار داشت: تحریم ها قطعا نشان دهنده کینه و دشمنی های آمریکا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه گتوند با تبیین هدف تحریم های ظالمانه از سوی آمریکایی ها، بیان داشت: هدف آمریکایی ها و حتی همدستان آن ها از تحریم های ظالمانه برعلیه کشور ما، مانع تراشی و پیشرفت و توسعه در نظام اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند در ادامه ابراز داشت: غربی ها بهانه هایی برای تحریم علیه کشور ما بازسازی کردند که یکی از این بهانه ها، ساخت بمب اتم از سوی ایران اسلامی است، درحالی که فتوای مقام معظم رهبری درباره ساخت بمب اتم و کشتار دسته جمعی آن را حرام دانسته است.

حجت الاسلام پاپی زاده شاه آبادی درباره بی اعتمادی به آمریکا در مذاکرات، اذعان داشت: مقام معظم رهبری بارها مبنی بر بی اعتمادی به آمریکا در مذاکرات و همه امور تاکید فراوانی داشتند و این فرمایش ایشان برای همگان به ویژه برخی از دل بستگان به مذاکره با آمریکا آشکار شد.

وی با اشاره به واکنش نشان دادن از سوی دولت به بی عهدی های آمریکا، گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران قطعا باید تصمیم قاطعی در قبال بدعهدی های آمریکا بگیرد و حتی قوای دیگر یعنی قضاییه و مقننه در قبال این بی عهدی های آمریکا ایستادگی کنند و واکنش دندان شکنی به آن ها بدهند.

امام جمعه گتوند در ادامه خاطرنشان کرد: هر تهدیدی می تواند به یک فرصت خوبی تبدیل شود و حل مشکلات تحریم های ظالمانه از سوی استکبار جهانی، از دیدگاه مقام معظم رهبری نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی با بینش جهادی و انقلابی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند در پایان اظهار داشت: دولت محترم در پاسخ به تحریم ها و بدعهدی های آمریکا باید به نیروهای ارزشی و جهادی داخلی اعتماد کنند چرا که با التماس و تسامح با آمریکای ظالم قطعا ضررهای زیادی به اقتصاد کشور ما وارد خواهد شد و بهترین راه در قبال این بدعهدی ها، فقط نسخه صحیح اقتصاد مقاومتی می باشد./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات