۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۱۳۷۳۳
روحانی اهل تسنن لبنان:

دشمن صهیونیستی با صخره مستحکم مقاومت برخورد می کند

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان تأکید کرد که دشمن صهیونیستی همواره با صخره مستحکم مقاومت مواجه می شود.
شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش اصلاح و وحدت لبنان و جنبش جهاد اسلامی مراسم مشترکی با هدف اعلام همبستگی با مسجد الاقصی در عکار برگزار کرد.

بسام موعد مسؤول جنبش جهاد اسلامی در لبنان در این مراسم گفت: تلاش دشمن صهیونیستی برای تقسیم این مسجد شریف و بنای معبد توهمی هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید و با صخره مردان قهرمان مواجه می شود.

شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت نیز با اشاره به اهمیت مسجد الاقصی در میان مسلمانان افزود: وظیفه داریم از اقدامات مدافعان مسجد الاقصی و شهدایی که در دفاع از مسجد به شهادت رسیده و در تاریخ ثبت شدند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: از مدافعان حرم می خواهیم هیچ اعتمادی به حاکمان و پادشاهان و ارتش های آنان نداشته باشند بلکه به بازوان و ایمان خود تکیه کنند. آنها ضامن عزت و کرامت امت به شمار می آیند.

این روحانی اهل تسنن با اشاره به دستاوردهای نیروهای مقاومت در نبرد با تکفیری ها در جرود عرسال اظهار داشت: این قهرمانان، خانواده و یاران خود را رها کرده و در گرمای تابستان و سرمای زمستان به سوی کوه ها رفته اند.

رییس جنبش اصلاح و وحدت ادامه داد: معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت همواره به پیروزی می رسد. ارتش و مقاومت دو جناح لبنان برای امنیت و ثبات به شمار می آیند و آنچه هم اکنون در جرود عرسال رخ می دهد صحت و درستی مقاومت را به اثبات می رساند./980/ب902/د

ارسال نظرات