۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۱۳۶۹۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمت به مردم برای رضای خدا باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت به مردم را بالاترین عبادت خواند و گفت: خدمت باید برای کسب رضای خدا باشد چراکه رضای خدا، رضایت مردم را کسب می کند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست مشترک رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و استاندار لرستان در محل استانداری لرستان گفت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

وی با اشاره به فعالیت خادمانی که برای کسب رضای خدا کمر به خدمت بسته اند، افزود: اگر در راه خدمت رضایت خدا را به دست آوریم رضایت مردم نیز کسب می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان مهم ترین مسأله در امر خدمت را توجه به فقرا و پابرهنگان عنوان کرد و اظهار داشت: این توجه موجب رفع محرومیت و فقرزدایی در جامعه می شود.

وی با تأکید بر ضرورت برخورد با مستکبرین و ظالمان خاطرنشان کرد: افرادی که در عرصه های مختلف برای خدمت به مردم مسؤولیتها را عهده دار می شوند باید خالصانه و بدون وقت کشی فعالیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) یادآور شد: این ستاد خدمات بی منتی در راستای رفع محرومیت انجام می دهد.

وی با اشاره به انجام خدمات ارزشمندی که در زمینه ساخت مدارس، مساجد و کمک به فقرا صورت گرفته است، اظهار داشت: این اقدام امری مؤثر در جهت ارتقا فرهنگ دینی و علمی جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود ظرفیتهای استان د زمینه تولید و اشتغال زایی خاطرنشان کرد: در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سال تولید و اشتغال شاهد سرمایه گذاری چشمگیر در این حوزه هستیم.

گفتنی است، تفاهم نامه چهار هزار و 200 میلیارد ریالی بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با استانداری لرستان در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب در زمینه‌ اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، محرومیت‌ زدایی و توسعه‌ عدالت اجتماعی منعقد شد./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات