۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۱۳۶۶۱
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی تأکید کرد؛

حجاب و عفاف چاشنی مهم صیانت از خانواده

نماینده مجلس خبرگان رهبری خانواده را هسته اصلی شکل گیری جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: برای ایفای نقش کانون خانواده در رشد و ترقی جامعه باید با نهادینه سازی حجاب و عفاف از این کانون صیانت شود.
حجت الاسلام مبلغی

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت حجاب و عفاف بیان داشت: حجاب و عفاف از عوامل مهم و نقش آفرین در حفظ و صیانت از بنیان خانواده است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه مسؤولان و متولیان امر در زمینه حجاب و عفاف افزود: کوتاهی کردن در این عرصه بزرگ ترین ضربه را به کانون خانواده و جامعه اسلامی وارد می کند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان  با بیان اینکه حجاب و عفاف به عنوان چتری گسترده در تمام ابعاد یک زندگی و خانواده نقش آفرین است، اظهار داشت: توجه به این مهم مراحل سیرالی الله و کمال انسانی را در خانواده به وجود می آورد تا انسان به معبود خود برسد.

وی خانواده را هسته اصلی شکل ‌گیری یک جامعه دانست و گفت: اگر بنیان این کانون تضعیف شود، اجتماع نیز به مرور زمان به زوال کشیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی راه در امان ماندن افراد جامعه به ویژه قشر جوان را توجه ویژه والدین به تربیت دینی فرزند و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای در امان ماندن خانواده از آسیب‌های اجتماعی حاصل از بی حجابی و بدحجابی باید فرهنگ حجب و عفاف به خوبی تبیین و ترویج شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یک خانواده زیبا و تزئین شده به نور قرآن، اسلام و ولایت رشد و ترقی جامعه اسلامی نقش آفرین است./9459/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات