۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۱۳۵۹۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مهمترین آفت امروز کشور گروه گرایی و جناح بازی است

حجت الاسلام و‌المسلمین نکونام گفت: باید مراقب باشیم اسیر جناح بندی های سیاسی و گروهی نشویم چراکه این مسأله مهمترین آفت امروز کشور است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، با تأکید بر اینکه لزوم سربلندی و موفقیت انسان در هر کاری حرکت بر مدار حق و حرکت در مسیر ایمان و حق‌شناسی است، تصریح کرد: امام علی (ع) در نامه ۴۹ نهج ‌البلاغه می ‌فرماید آن چیزی که انسان را از حق باز می ‌دارد مشغله و دل‌بستگی ‌های دنیوی است.

وی با بیان اینکه منظور از دنیا هر امور فانی و نماندنی است که انواع مختلفی دارد و انسان را از حق باز می‌دارد، خاطرنشان کرد: اقتضای دنیا این است که هر کسی به آن وابسته شود حرص و طمعش هر روز زیاد‌تر می ‌شود تا آنجا که همه چیز را قربانی کند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه شهرت، پول، انواع دارایی ‌ها، همسران، فزرندان و دیگر مادیات دنیوی در این نظام از ما قربانی ‌های بسیاری گرفتند، افزود: باید مراقب باشیم اسیر جناح بندی های سیاسی و گروهی نشویم چراکه این مسأله مهمترین آفت امروز کشور است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گروه‌ گرایی‌ها و باند‌بازی‌ها همه بازی‌های دست دشمن هستند، گفت: باید تنها بر حق، حقیقت و سخن ولایت فقیه توجه کرد و به یقین این مهمترین نیاز امروز کشور است.

حجت الاسلام و‌المسلمین نکونام با اشاره به اینکه ولایت فقیه امروز دین همه ما است، ادامه داد: پیام شهدا این بود که سر می‌ دهیم دین نمی ‌دهیم، یعنی پای دین و ولایت فقیه محکم می ‌ایستیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تفاوت بین این دو مورد را کسی می ‌بیند که آگاه نیست، حرکت حول محور ولایت فقیه در همه امور را مهمترین نیاز امروز کشور عنوان و تصریح کرد: این وابستگی ‌ها هستند که سبب انحراف می شوند هرچه در این وابستگی‌ ها بمانیم ضایعه بیشتر خواهد شد، مواظب باشیم که تا آخر پای ایمان بمانیم.

حجت ‌الاسلام شکرالله بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این دیدار با بیان اینکه دشمن مدام برای همجه وارد کردن کار می‌ کند، تصریح کرد: ما باید مجاهدانه پای ارزشهای دینی بایستیم و قوه قضاییه باید انقلابی بماند، امروز دشمنان به سپاه، قوه قضاییه و بسیج حمله می ‌کنند، اگر روزی دشمن از ما تعریف کرد بدانید نقطه ضعفی داشته ‌ایم اما اگر ترسید بدانید پیروز بوده‌ایم.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه نیروی انتظامی، سپاه و ارتش و بسیج سبب عزت نظام هستند، ادامه داد: امنیت بزرگترین نعمت کشور است؛ در سازمان قضایی در کنار نیروهای مسلح ایستاده‌ایم تا اگر احیانا خطایی صورت گرفت بررسی و جرم را رفع کنیم و در حوزه پیشگیری اهتمام ما این است که نگذاریم جرمی اتفاق بیافتد و نهضت آگاه سازی را در بین نیروهای مسلح آغاز کردیم، پیشگیری از وقوع جرم اولویت اول ما در بین نیروهای مسلح است./9457/پ202/ب1

ارسال نظرات