۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۱۳۵۷۸

اقامه نماز آیت الله نجفی بر پیکر یکی از شهدای بسیج مردمی

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر پیکر یکی از شهدای بسیج مردمی عراق نماز خواند.
حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف بر پیکر یکی از شهدای عراق که در عملیات آزادسازی موصل به مقام شهادت نائل شده است، نماز خواند.

وی پس از نماز بر پیکر این شهید خاطرنشان کرد: شهدا مایه عزت، افتخار و پیروزی عراق بر جریان تروریستی داعش شدند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: خون شهدا به علت یاری دین خداوند در برابر خوارج، دشمنان عراق و انسانیت، عامل شفاعتشان در روز قیامت در نزد رسول اکرم (ص) است.

حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی طی مراسمی که در استان بابل عراق برگزار شد، بر اهمیت حمایت از نیروهای امنیتی و اعضای بسیج مردمی تاکید کرد و گفت: رزمندگان با آزادی موصل پیروزی ارزشمند و بزرگی را بدست آوردند و با شکست داعش از عزت، هویت ملی و ارزش‎ها دفاع کردند.

وی افزود: روحیه دینی و ملی رزمندگان عراقی و توجه اهل بیت (ع) به مردم این کشور از عوامل بسیار تاثیرگذار در پیروزی بر داعش بود. منبرهای دینی موجب پرورش انسان‎های مجاهد و شجاع برای پذیرفتن فتوای جهاد کفایی مراجع تقلید در مبارزه با تروریسم شد.

مدیر  دفتر حضرت آیت الله نجفی تاکید کرد: مردم باید به مبانی دینی اصیل تمسک و هویت ملی و وحدت خود را حفظ کنند.

وی همچنین طی سخنانی در دانشگاه میسان عراق یکی از نعمت‎های خداوند متعال را درک اسلام صحیح و اصیل دانست و بیان داشت: حوزه‎‎های علمیه آمادگی تصحیح افکار غلط و ترویج اندیشه‌‎های صحیح اسلامی را دارد.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: متاسفانه افکار الحادی و بی دینی در میان دانشجویان به سرعت در حال افزایش است، آنان باید این گونه اندیشه‎های باطل را نابود کنند زیرا چنین مسائلی به مصلحت امت اسلامی و مردم نیست./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات