۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۵۱۳۵۷۱

عیادت عضو ارشد مقاومت از مجروحان حزب الله لبنان

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از نیروهای این حزب که در نبرد اخیر با تکفیری ها مجروح شدند، عیادت کرد.
حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان روز گذشته با حضور در بیمارستان منطقه بعلبک از مجروحان حزب الله عیادت کرد.

وی از جانفشانی صورت گرفته از سوی نیروهای حزب الله در نبرد کنونی با تکفیری ها تقدیر کرد و اظهار داشت که این جانفشانی های بزرگ سبب حمایت و آزادی کشور از لوث تروریست های تکفیری خواهد شد.

علی المقداد نماینده فراکسیون الوفاء للمقاومت پارلمان لبنان که در این عیادت حضور داشت نیز گفت: همه مجروحان حزب الله در وضع مطلوبی بسر برده و از روحیه بالایی برخوردار هستند و چیزی جز لبخند بر دهان آنان مشاهده نکردیم.

وی افزود: مجروحان تأکید داشتند بلافاصله پس از بهبود به میدان نبرد با تکفیری ها بازخواهند گشت تا لبنان به صورت کامل از لوث تکفیری ها پاکسازی شود.

نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که تکفیری ها کینه شدیدی نسبت به مردم دارند، دین را مخدوش کرده، کشور را اشغال کرده و با خودروهای بمب گذاری شده به بروز فاجعه در بسیاری از مناطق می پردازند.

وی خاطرنشان ساخت: به فضل الهی و جانفشانی ارتش و مجاهدان مقاومت همه مناطق آزادی خواهند شد و لبنانی ها به امنیت دست می یابند زیرا تروریسم خطری همگانی به شمار می آید.

المقداد از قشرهای مختلف ملت لبنان به عنوان پیروز این نبرد و از کسانی که چشم امید به تروریست ها بسته اند به عنوان بازنده اصلی نبرد با تکفیری ها یاد کرد.

وی به نیروهای ارتش و مقاومت درود فرستاد و گفت: به برخی افراد و جریان ها می گوییم که بازی با تنش مذهبی و طایفه ای بس است و به ملی گرایی خود بازگردید. مصلحت ملی، مصلحت همه کشور و شهروندان است نه منافع شخصی و تنگ نظرانه./980/ب902/د

ارسال نظرات