۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۱۳۵۲۵
امام جمعه رفسنجان:

دولت به نیروهای داخلی اعتقاد و اعتماد داشته باشد

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه گویا دولت اعتقاد چندانی به نیروهای داخلی کشور ندارد، گفت: تا زمانی که نگاه دولت به سوی غرب باشد هیچ وقت به تولید داخلی آن چنان که باید و شاید توجه نمی شود.
حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دولت باید در برابر بدعهدی های آمریکا کاری را انجام دهد تا کشور ایران در عهد مشترک، ضرر نکند.

وی افزود: دولت باید در ادامه مذاکرات اقتدار خودش را بیشتر کند و بهتر از دفعات قبل، کارآمد باشد و با موضع قدرت جلوی آمریکا بایستد.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که هر زمان که دلیرمردان ایرانی با موضع قدرت جلوی استکبار ایستاده اند، پیروز شده اند، ابراز داشت: زمانی دولت می تواند در مقابل استکبار بایستد که به نیروهای داخلی تکیه داشته و با موضع قدرت جلوی آمریکا بایستد.

وی ابراز داشت: یکی از تفکرات اشتباه دولت این است که فکر می کند برجام تمام مسائل را جوابگو است در حالی که تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی، تکیه کردن به نیروهای داخلی است.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با توجه به این که دولت همیشه کارهای اروپایی ها را توجیه می کند و به فکر راحتی خود است، بیان داشت: با تجربه قبلی دولت، بعید به نظر می رسد در مذاکرات بعدی هم کاری را انجام دهند زیرا دولت از موضع اقتدار هراس دارد.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که دولت اعتقادی به نیروهای داخلی کشور ندارد، گفت: گویا دولت دلداده غرب بوده و هیچ وقت به تولید داخل توجه نمی کند زیرا به نظر می رسد دولت برای رفع موانع کشور همیشه نگاهش به خارج از کشور است.  

امام جمعه  رفسنجان با اشاره به این که دولت به سرمایه داران خارجی بیشتر اهمیت می دهد، ادامه داد: عامل شکست دولت و پیشرفت نداشتن کشور این است که اهمیتی به سرمایه داران ایرانی نداشته است.

وی تصریح کرد: باز کردن راه نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به سوی دشمن از کارهای دولت بوده و تیم مذاکره کننده ای که همیشه با لبخند در مقابل دشمن بایستند، سبب می شود کشورهای غربی از ایران سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور با توجه به این که براندازی نظام اسلامی از اهداف آمریکا بر کشور ایران است، افزود: هدف اصلی آمریکایی ها در مذاکرات تلاش برای تضعیف و از بین بردن نظام اسلامی بود و اکنون هم تحریم های موشکی یکی دیگر از اقدامات آمریکایی ها در راستای این هدف است.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم قدم های مثبتی را در اقتصاد مقاومتی در کشور برنداشت؛ اما امید می رود دولت جدید باید تمام سعی خودش را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور داشته باشد.

وی در پایان گفت: توجه کردن به منویات رهبری مهم ترین وظیفه دولت بوده و دولت مردان باید بدانند زمانی می توانند کشور را به سمت پیشرفت ببرند که از رهبر انقلاب اطاعت محض داشته باشند./9707/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات