۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۱۳۵۰۶
امام جمعه بردسیر:

دولت باید با مفاسد اخلاقی در جامعه مبارزه کند

امام جمعه بردسیر گفت: شهروندان حق دارند از محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی، دینی، تعالی و معنوی برخوردار شوند؛ از این رو دولت باید همه امکانات خود را برای تأمین شرایط لازم به منظور بهره‌مندی مردم از این حق به کار گیرد.
حجت الاسلام میثم تارم

حجت الاسلام میثم تارم، امام جمعه شهرستان بردسیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: حقوق شهروندی همانطور که از اسم آن مشخص است به تمام شهروندان جامعه گفته می شود، از این رو شهروند کسی است که باید منافع خود و منافع دیگران را در نظر آورد و در سایه همکاری و همراهی با دیگران و پذیرش مسؤولیت‌ها، شرایط بهتری را برای خویش و دیگران فراهم سازد 

وی خاطر نشان کرد: معمولا افراد ضعیف و مستضعف در جامعه ممکن است نتوانند از حقوق خود دفاع کنند، بنابراین در این شرایط مسؤولان باید از حق آنها در برای افراد ظالم دفاع و حمایت کنند و حق شهروندی و حق انسانی آنها را به جا آورند.

حجت الاسلام تارم اظهار داشت: متاسفانه عده ای از مردم با استفاده از واژهایی همانند حقوق بشر و دفاع از حقوق انسانها برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود استفاده می کنند و با مطرح کردن این مسائل افراد را به سمت خود می کشند در واقع از این طریق  از آنها سوء استفاده می کنند.

امام جمعه بردسیر تاکید کرد: متاسفانه امروزه بسیار شاهد چنین موضوعاتی هستیم، از این رو تمام مسوولان باید مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار دهند و به فرمایشات رهبری گوش دهند و ازآنها استفاده کنند  تا جامعه بهتری داشته باشیم.

 وی یادآور شد: مجموعه وسیعی از حقوق سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که در کنار آن، تکالیف و وظایف شهروندان در قبال دولت را مورد توجه قرار می‌دهد.

حجت الاسلام تارم در پایان گفت: شهروندان حق دارند از محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی، دینی، تعالی و معنوی برخوردار شوند از این رو دولت بایدهمه امکانات خود را برای تأمین شرایط لازم جهت بهره‌مندی از این حق به کار گیرد و با مفاسد اخلاقی ازجمله دروغ، ریا، افراط‌گری و نفاق در جامعه مبارزه کند./866/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات