۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۱۳۴۲۷
مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر خبر داد؛

برگزاری دوره پایان نامه نویسی ویژه اساتید مدارس علمیه جنوب خوزستان

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر گفت: دوره پایان نامه نویسی ویژه اساتید مدارس علمیه جنوب استان در شهریورماه سال جاری در ماهشهر برگزار می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مرتضی خوش بین، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تاسیس بنیاد امامت خبر داد و اظهار داشت: درسال تحصیلی جدید بنا داریم بنیاد امامت را در شهرستان تاسیس کنیم که فعالیت های خوبی جهت راه اندازی این بنیاد صورت گرفته است.

مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر در ادامه ابراز داشت: بنیاد امامت زیر نظر آیت الله میلانی قرار است از سال تحصیلی جدید به طور تخصصی شروع به کار کند و برنامه های بسیار خوبی برای این بنیاد در نظر گرفته شده است.

این مقام مسؤول در رابطه با اعطای مدرک از سوی بنیاد امامت، اذعان داشت: بنیاد امامت برای فارغ التحصیلان این بنیاد مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در نظرگرفته است و تدریس اساتید به صورت تخصصی می باشد.

حجت الاسلام خوش بین درباره پیشرفت راه اندازی امور بنیاد امامت، تصریح کرد: 90 درصد امور راه اندازی بنیاد امامت پیگیری شده است و به طور قطعی از سال تحصیلی جدید این بنیاد در شهرستان ماهشهر شروع به کار خواهد کرد.

وی درباره زمان دوره پایان نامه نویسی اساتید جنوب استان، اظهار داشت: در تاریخ 22 شهریور سال جاری در نظر داریم دوره پایان نامه نویسی را برای اساتید حوزه های علمیه جنوب استان در شهرستان ماهشهر به مدت سه روز برگزار کنیم که هم اکنون درحال پیگیری جهت اسکان مدعوین هستیم.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان در پایان خاطرنشان کرد: بنا داریم اردوی مشهد مقدس را در قالب دوره مقدماتی بنیاد امامت برای طلاب که یک آشنایی مختصری درباره دروسی که قرار است یاد بگیرند و مطالعه کنند برگزار کنیم تا بتوانند با قدرت کافی وارد بنیاد امامت شوند./ 9453/ت303/ب1

ارسال نظرات