۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۱۳۴۲۲
مدیرکل صداو سیمای استان قم مطرح کرد؛

پشتیبانی صداوسیمای قم از شبکه های سراسری در ایام دهه کرامت

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به برنامه های زنده تلویزیونی برای پوشش برنامه های دهه کرامت گفت: مراسم خطبه خوانی غیر از رادیو و تلویزیون مرکز قم، از ۲ شبکه ملی پوشش داده می شود.
حجت الاسلام لطفی نیاسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداو سیمای استان قم ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی برنامه های دهه کرامت کشور که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، از تکمیل برنامه ها و محصولات مربوط به دهه کرامت در صداوسیما خبر داد.

وی افزود: محصولات و آثار مراکز مشهد، قم و خود سازمان دیروز ارسال شد و همه استان ها بهره مند شدند، آثاری در قم در مجموعه شعر و موسیقی باید تهیه و تولید می شد و در زمینه مدافعان حرم هم آثار روند نهایی خود را طی می کند.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با بیان این که برای ایام دهه کرامت افزون بر واحد سیار قم، یک واحد سیار از تهران اعزام می شود، اظهار داشت: مجموعه شورای معارف زیر نظر آقای محمد زاده رییس شبکه قرآن کارها را پیش می برند و همه شبکه های ملی را هم پوشش می دهند.

وی با اشاره به برنامه های زنده تلویزیونی برای پوشش برنامه های دهه کرامت ادامه داد: مراسم خطبه خوانی غیر از رادیو و تلویزیون مرکز قم، از 2 شبکه ملی پوشش داده می شود، بنا بر این شده که جشن های مردمی در قم، مشهد و شیراز بیشتر مورد توجه باشد.

مدیرکل صداو سیمای استان قم با بیان این که بسیار از کارها خودجوش، همگانی و از دل مردم است، ابراز داشت: مجموعه های ملی و استانی با هماهنگی های لازم با حرم مطهر برای نخستین بار برنامه نذر شادی را اجرا می کنند.

وی عنوان کرد: امیدواریم این طرح بازخوردهای خوبی داشته باشد تا بتوانیم برنامه را در قم و شهرهای دیگر تکثیر کنیم، رادیو معارف هم برای این ایام برنامه های ویژه ای دارد و 5 شب نخست دهه کرامت را مهمان کریمه اهل بیت(ع) هستند و 5 شب دوم را مهمان امام رضا(ع) خواهند بود؛ امیدواریم که رسانه ملی به یکی از شبستان های این حرم های نورانی تبدیل شود./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات