۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۱۳۳۷۴
وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

اعطای ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به جوانان در سال ۹۵

سلطافی‌فر با بیان اینکه تا سال ۹۲ جمعا دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سه میلیون تومانی به زوج‌های جوان پرداخت شده بود، گفت: با افزایش سقف وام ازدواج به ده میلیون تومان به ازای هر زوج، تنها در سال ۹۵، ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مسعود سلطافی‌فر، وزیر ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مسعود سلطافی‌فر، وزیر ورزش و جوانان امروز در نشست هم‌اندیشی با روسای 12 فدراسیون ورزشی کشور و هیأت‌های ورزشی و سمن‌های سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: هدف از سفر به سیستان و بلوچستان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان، حمایت از هیأت های ورزشی و تبادل نظر برای برگزاری و میزبانی مسابقات ملی و بین الملی در استان است.

وی افزود: بخشی از هزینه برگزاری مسابقات ملی را در استان متقبل خواهیم شد تا ضمن شادی و نشاط مردم، پیروزی تیم‌های استان باعث غرور ملی شود.

سلطافی‌فر با بیان اینکه تا سال ۹۲ جمعا ۲۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ۳ میلیون تومانی به زوج‌های جوان پرداخت شده است اظهار داشت: با افزایش سقف وام ازدواج به ده میلیون تومان به ازای هر زوج جمعا در سال ۹۵، ۹۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است؛ ضمن اینکه وام ازدواج در دولت یازدهم سه ونیم برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به فراهم کردن امکانات ورزشی برای بانوان عنوان کرد: این امر، یکی از شاخص های کاری مدیران استانی و فدراسیون‌های ورزشی است که در این راستا 50 درصد منابع و امکانات ورزشی همچون سالن‌های ورزشی به ورزش بانوان اختصاص خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: تعداد سمن‌های مرتبط با ورزش و جوانان از حدود صد سمن در سال ۹۲، اکنون به مرز دو هزار سازمان مردم‌نهاد افزایش یافته است./۸۳۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات