۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۵۱۳۳۷۲
آیت الله توکل:

رژیم صهیونیستی حامی اصلی کشتار مسلمانان میانمار است

نماینده خبرگان، خواستار حامی اصلی کشتار مسلمانان میانمار را رژیم صهیونیستی دانست و خواستار حمایت بشریت از مردم مظلوم میانمار شد و از سازمان های بین المللی انتقاد کرد.
آیت الله توکل

آیت الله سید عبدالرحیم توکل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، کشتار بی رحمانه مردم و مسلمانان مظلوم و بی گناه میانمار را محکوم کرد و خواستار حمایت همه مردم جهان به ویژه کشورهای اسلامی برای جلوگیری از این فاجعه شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر را مزدوران آمریکایی عنوان کرد و ادامه داد: این سازمان های بین المللی حامی سران ظلم دنیا هستند و هرگز معنای حقوق بشر را درک نمی‌کنند.

وی ادامه داد: حقوق بشر از نظر مجامع بین المللی در همان غرب و استکبار خلاصه می شود و مسلمان و غیر مسلمانان سایر کشورها برای آن ها ارزش و جایگاهی ندارند؛ متأسفانه این جهالت به حدی است که بشر غیر غربی را در حد یک حیوان هم نمی بینند.

آیت الله توکل با اشاره به ناکارآمدی سازمان های بین المللی به اصطلاح حقوق بشری، تصریح کرد: مجامع بین المللی اهداف و آرمان های استکبار جهانی را پیگیری می کنند و نبود آن ها از وجودشان مفیدتر است.

وی با اشاره به این که علمای اسلام این جنایت فجیع را محکوم میکنند، ابراز داشت: نه تنها علمای اسلام، همه بشریت باید انسان کشی و نسل کشی را محکوم و از مظلوم حمایت کنند؛ این در حالی است که مدافعان پوشالی حقوق بشر هیچ اهمیتی به این اعتراضات نمی دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حامیان اصلی این نسل کشی را رژیم اشغالگر صهیونیست دانست و بیان داشت: همه تحولات که امروز در کشورهای اسلامی و منطقه آسیای غربی شاهد آن هستیم، به دلیل حمایت رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیست از این آدم کش های بیمار است.

وی در پایان گفت: امروز مسلمانان بیشترین قربانیان تحولات منطقه هستند؛ هدف استکبار و رژیم صهیونیستی هم این است که مسلمانی وجود نداشته باشد، اما به فضل الهی این آرزو را به گور خواهند برد./840/ ۳۰۲/ص

 

ارسال نظرات