۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۱۳۳۶۸
مدیرکل ارشاد استان قم خبر داد؛

ارسال ۳۵۰ اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر کرامت

حسینی کاشانی از ارسال ۳۵۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ملی شعر کرامت خبر داد و اعلام کرد که اختتامیه این کنگره روز پنجشنبه در قم برگزار می شود.
حسینی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی برنامه های دهه کرامت کشور که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با برنامه های گوناگونی در دهه کرامت در کنار آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) است.

وی افزود: ما دو برنامه ویژه را پیش بینی کردیم، یکی از برنامه ها برگزاری نخستین کنگره ملی شعر کرامت است که برای اولین بار به میزبانی قم برگزار می شود و زیرمجموعه برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) قرار دارد و خوشبختانه استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

حسینی کاشانی با بیان این که در مجموع 350 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، اظهار داشت: روز پنجشنبه اختتامیه این کنگره خواهد بود و از افراد برتر تقدیر به عمل می آید، در نهایت مجموعه 100 شعری در قالب مجموعه شعر کرامت از این کنگره بیرون می آید.

وی ادامه داد: دومین برنامه مهم اداره کل ارشاد قم در کنار برنامه های دیگر افتتاح خبرگزاری رضوی در استان قم خواهد بود که در دهه کرامت دفتر آن افتتاح می شود.

حسینی کاشانی عنوان کرد: پایگاه اصلی خبرگزاری رضوی در مشهد بود اما با رایزنی های صورت گرفته بنا شد که به دلیل اهمیت جایگاه رسانه ای قم دفتر مرکزی این خبرگزاری در شهر مقدس قم باشد که نشان از جایگاه ویژه این شهر مقدس دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم با بیان این که قم پیشگام نشر معارف الهی و اهل بیت(ع) است، ابراز داشت: از افتخارات استان قم معرفی فضائل و کرامات امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است که باید این روند ادامه پیدا کند./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات