۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۱۳۳۱۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رشد و تعالی کشور درگرو جهت گیری انقلابی است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: کشور ما امروز در عرصه های مختلف به ویژه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیازمند جهت گیری انقلابی و اقدامات جهادی است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان نکا با انتقاد از پروژه تخریب سپاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد کاملاً انقلابی و حافظ انقلاب و نظام است.

وی با تأکید براین که تخریب نهادهای انقلابی پروژه دشمنان است که سال ها دنبال می کنند، افزود: دشمن برای نفوذ در کشورمان به دنبال تخریب نهادهای انقلابی نظیر سپاه و شورای نگهبان است.

استاد حوزه علمیه مازندران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: سپاه برای حفظ و بقای نظام اسلامی و همچنین دفاع از مردم سینه خود را در برابر هر توطئه و دشمنی سپر کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه پاسداران نهادی انقلابی و برآمده از متن مردم است که برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی از سوی امام خمینی(ره) تشکیل شده است، افزود: این نهاد انقلابی در طول دهه های گذشته بدون هیچ چشم داشتی و با همه توان خود از انقلاب اسلامی حراست و پشتیلانی کرده است.

امام جمعه نکا با تأکید براین که تخریب سپاه ادامه پروژه تخریب نهادهای انقلاب اسلامی از سوی دشمنان و بدخواهان انقلاب است، تصریح کرد: امروز تقویت این نهاد انقلابی یک ضرورت مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز امنیت و آسایش کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: سپاه در برابر هر بحران و خطری از انقلاب و نظام اسلامی حراست می کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نقش سپاه در انقلاب اسلامی بسیار هراسان هستند، افزود: اگر نقش آفرینی سپاه در عرصه های مختلف این انقلاب نبود امروز دشمن به راحتی به خواسته های خود در این نظام دینی دست پیدا می کرد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نقش آفرینی سپاه در دهه های اخیر تنها در عرصه نظامی نبوده است، تصریح کرد: خدمات و تلاش های این نیروی انقلابی در عرصه سازندگی و فرهنگی قابل تقدیر است که باید بیشتر برای جامعه تبیین شود.

امام جمعه نکا با تأکید براین که خدمات سپاه در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی و سازندگی باید بیشتر برای جامعه تبیین شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز بخش های مهمی از جامعه از خدمات ارزشمند این نیروی انقلابی بی خبر هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه حافظ آرمان های اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: سپاه در عرصه های مختلف سازندگی، نظامی و فرهنگی بی ادعا و بدون هیچ گونه حاشیه سازی انجام وظیفه کرده است که این خدمات ارزشمند امروز در بخش های مختلف کشور قابل مشاهده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل حس مسؤولیت پذیری و نگاه انقلابی که دارد جهاد گونه در این عرصه های بیان شده قدم گذاشته است، بیان داشت: تلاش این نیروهای توانمند نظام، تحقق آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که افراد و گروه هایی که به دنبال تخریب و تضعیف سپاه هستند بدانند که ادامه این روند، حرکت در خط دشمن است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تقویت سپاه پاسداران در حوزه های مخلتف بهره گیریم چون سپاه است که از انقلاب و نظام اسلامی در برابر هجمه های دشمنان حراست و پشتیبانی می کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران از سپاه به عنوان ستون انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که تضعیف سپاه، تضعیف انقلاب اسلامی است، بیان داشت: سپاه در دهه های اخیر با سپر کردن خود در برابر دشمنان، از انقلاب و نظام اسلامی حفاظت و پشتیبانی کرد.

حجت الاسلام لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی همواره با دشمنی های گسترده بدخواهان انقلاب مواجه بوده است، خاطرنشان کرد: اما حضور نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران و شورای نگهبان از بسیاری از هجمه ها علیه انقلاب کم کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، تقویت نهادهای انقلابی را بهترین راه حراست و پشتیبانی از انقلاب اسلامی در برابر هجمه های دشمنان انقلاب یاد کرد و گفت: امروز همه تلاش دشمن تضعیف و خدشه دار کردن این نهادهای اثرگذار و انقلابی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان در عرصه های مختلف به ویژه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیازمند یک جهت گیری انقلابی است، تصریح کرد: اگر امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف به یک کشور اثرگذار و قدرتمند تبدیل شده است به دلیل پایه گذاری یک جهت گیری مناسب و برمبنای ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب در دهه های اخیر است.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که کشور بدون نگاه انقلابی به جایگاه ارزشمند خود دست نخواهد یافت، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید داشتند باید این نوع نگاه و تفکر در همه بخش های کشور نهادینه و به عنوان یک فرهنگ قالب مورد توجه قرار گیرد./۱۳۱۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات