۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۱۳۳۰۸
جبهه العمل اسلامی:

مخالفان نبرد مقاومت با تکفیری‎ها مزدور یهودیان هستند

جبهه العمل اسلامی لبنان، منتقدان نبرد حزب الله با تکفیری‌ها را مزدور یهودیان توصیف کرد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در پیامی از نیروهای مقاومت به دلیل نبرد کنونی در مرزهای این کشور علیه جبهه النصره و داعش تقدیر کرد و افزود: مقاومتی که جنوب لبنان را از لوث اشغالگران صهیونیستی نجات داد و درس بزرگی به ارتش به اصطلاح اسطوره صهیونیستی وارد کرد، امروز در جرود عرسال با تروریست های تکفیری می جنگد.

این جبهه تصریح کرد: تکفیری ها به قتل و ذبح سربازان قهرمان و ارسال خودروهای بمب گذاری شده به خیابان های لبنان برای کشتار زنان و کودکان و قتل شهروندان در منازل و بازارها پرداخته و فساد و ویرانی و خونریزی را گسترش می دهند.

العمل اسلامی اظهار داشت: مقاومت امروزه با خون خود افتخار و شکوه را برای لبنان رقم می زند چرا که به جنگ و دفاع و جانفشانی در راه محافظت از امنیت و ثبات و آرامش کشور و شهروندان می پردازد. این نبرد با همکاری ارتشی صورت می گیرد که در برابر نفوذ تروریست ها به عرسال جلوگیری می کند.

در ادامه این پیام آمده است: معادله استراتژیک و طلایی ارتش، ملت و مقاومت پیروزی جدیدی را رقم خواهد زد همانگونه که در جنگ با صهیونیست ها محقق شد. خطاب به کسانی که از نبرد مقاومت با تروریست ها در جرود عرسال انتقاد می کنند می گوییم که شما مزدوران یهودیان هستید و بهتر است خاموش شوید./980/ب903/د

 

ارسال نظرات