۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۱۳۳۰۵
عضو ارشد حزب الله:

انتقام خون شهدای لبنانی را خواهیم گرفت

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که این حزب در جنگ با تکفیری ها و صهیونیست ها انتقام خون شهدا را می گیرد.
حجت الاسلام صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهادت یکی از فرماندهان این حزب که در منطقه نبطیه برگزار شد، گفت: مقاومت امروزه در همه مناطق کشور تا سوریه به نبرد و کسب پیروزی می پردازد و در همان زمان نیز در جرود عرسال و القلمون با تکفیری ها می جنگد.

وی با اشاره به آمادگی حزب الله برای جنگ در صحنه های مختلف افزود: اگر اقتضا شود که در این زمان به نبرد با دشمن صهیونیستی بپردازیم در آمادگی کاملی قرار داشته و در این جنگ نیز پیروز می شویم.

عضو ارشد مقاومت اسلامی اقدامات ارتش و مقاومت در جرود عرسال و القلمون را با هدف حمایت از همه لبنان توصیف کرد و اظهار داشت: این جانفشانی ها برای یک گروه و طایفه خاصی نبوده و همه مذاهب و مناطق را شامل می شود و البته این مساله را همگان می دانند.

وی تأکید کرد: اگر به دنبال محافظت از خودمان بودیم به دستاوردهای گذشته خود کفایت می کردیم اما به این مساله اذعان داریم که اگر خطری کشور را تهدید کند این خطر متوجه همگان است و بر این اساس به جانفشانی و تقدیم شهید می پردازیم.

حجت الاسلام صفی الدین ادامه داد: نبرد مقاومت در جرود عرسال و القلمون بیش از همه به نفع اهالی عرسال است زیرا آنان به زندگی گذشته خود بازگشته و همانند سایر شهروندان به دور از اقدامات جبهه النصره و داعش به کارهای روزمره پرداخته و از وبا نجات خواهند یافت.

این روحانی لبنانی حمایت و دفاع از لبنانی ها را انتقام همه خون ها عنوان کرد و بیان داشت: ما انتقام خون ارتش و جوانان لبنانی که به دست این گروه ها ذبح شده اند، خون هایی که بر اساس خودروهای بمب گذاری شده جاری شدند و همه جنایت ها علیه لبنان و لبنانی ها را می گیریم.

وی درباره ایستادگی ملت فلسطین در برابر صهیونیست ها گفت: ملت فلسطین یک ملت مقاوم است که خون خود را در راه قدس و الاقصی تقدیم کرده و ما به شهدا و قهرمانان و ملت فلسطین که از سراسر کشور برای برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی حضور یافته و به دفاع از قدس و مسجد می پردازند، درود می فرستیم.

رییس شورای اجرایی حزب الله افزود: روزی فراخواهد رسید که فلسطین از رأس فساد در منطقه که غده سرطانی صهیونیستی به شمار می آید، نجات خواهد یافت./980/ب902/د

ارسال نظرات