۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۱۳۲۹۸
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان:

مردم ثمرات برجام را در زندگی خود لمس نکرده اند

معاون حوزه علمیه ماهان گفت: شعار دادن و حرف زدن در مورد مذاکرات و برجام، دیگر برای مردم خسته کننده شده و دولت باید بداند که مردم ثمرات برجام را در زندگی خود لمس نکرده اند.
برجام ۵+۱ موضوع برجام

حجت الاسلام حامد شاه حیدری، معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دولت و تیم مذاکره کننده به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا ایمان ندارند.

وی افزود: شعار دادن و حرف زدن در مورد مذاکرات و برجام، دیگر برای مردم خسته کننده شده و دولت بداند که مردم برجام را در زندگی خود ندیده اند.

حجت الاسلام شاه حیدری با اشاره به این که نقض برجام از سوی آمریکا یک خیانت محسوب می شود، ابراز داشت: آمریکا، دولت و تیم مذاکره ایران را شناخته که به راحتی نقض برجام می کنند زیرا تیم مذاکره با لبخند جلوی آن ها ایستاده بود.

وی خاطرنشان کرد: تغییر نظام از هدف های آمریکا در مذاکرات بود و مذاکره بر سر هسته ای درواقع بهانه ای از طرف کشور های غرب بود تا بر موضوع انقلاب مذاکره کنند.

استاد حوزه علمیه ماهان با بیان این که دولت نباید بحث موشکی و برجام 2 و 3 را مطرح کند، خاطرنشان کرد: فرافکنی دائم در مسائل برجام از سوی دولت یکی از ضعف های دولتمردان شمرده می شود که فقط می خواهند به مردم روحیه بدهند اما در عمل مردم جیزی را ندیده اند.

وی با اشاره به این که قصه برجام به یک داستان خیالی برای مردم ایران تبدیل شده است، اظهار داشت: دولت باید سعی کند با موضع اقتدار و رعایت کردن خطوط قرمز رهبری در مقابل دشمن بایستد.

حجت الاسلام شاه حیدری بیان داشت: کابینه جوان، دلسوز و انقلابی باید از اولویت های اصلی رییس جمهور برای انتخاب وزیران باشد تا بتوانند مسائل کشور را به خوبی حل کنند.

وی در پایان گفت: اعتماد داشتن به تولید داخلی و نیروی جوان ایرانی بهترین راه کار برای رفع مشکلات اقتصادی بوده و دولت زمانی می تواند در کار خود موفق باشد که به منویات رهبری عمل کند./9707/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات