۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۲۸۵
رییس تشکل های اتحادیه فرهنگی جامعة المصطفی:

عوامل ضرب و شتم سید محمد کاظم شبیب باید مجازات شوند

حجت‌الاسلام سید نصرت علی‌جعفری خواستار مجازارت عوامل ضرب و شتم سید محمد کاظم شبیب و روشن شدن ابعاد این ماجرا شد.
تجمع اعتراضی حجت‌الاسلام سید نصرت علی‌جعفری/ رییس تشکل های اتحادیه فرهنگی جامعة المصطفی(ص)

حجت‌الاسلام سید نصرت علی‌جعفری در حاشیه تجمع اعتراض به دستگیری و ضرب و شتم حجت‌الاسلام سید محمد کاظم شبیب امام جمعه شهر مظفر پور کشور هند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که سید محمد کاظم شبیب جلوی غارتگران اموال موقوفه ایستادگی کرد، گفت: این درگیری میان حامیان سید محمد کاظم و ظاهراً کسانی که قصد غارت گری اموال موقوفه را داشتند صورت گرفت.

طلاب علوم دینی از مظلومان حمایت می کنند

رییس تشکل های اتحادیه فرهنگی جامعة المصطفی(ص) با اشاره به اینکه طلاب علوم دینی با تمام قوا برای حمایت از مظلومان ایستاده اند، ادامه داد: در این جریان سید محمد کاظم شبیب مورد اتهام برهم زدن نظم و ایجاد نزاع میان شیعه و سنی قرار گرفت و همچنین مورد ضرب و شتم واقع شد.

وی افزود: سید محمد کاظم شبیب هم اکنون در بیمارستان بوده و در اختیار حراست است و پس از اینکه سلامتی خود را بدست آورد در اختیار حراست خواهد ماند تا جریان روشن شود.

عوامل ضرب و شتم سید محمد کاظم شبیب باید مجازات شوند

حجت‌الاسلام سید نصرت علی‌جعفری خاطرنشان کرد: عوامل این اقدام باید به زودی مشخص شوند و به اشد مجازات برسند تا درس عبرتی برای سایر عوامل برهم زننده امنیت اجتماعی شود.

رییس تشکل های اتحادیه فرهنگی جامعة المصطفی(ص) در پایان این اقدام را محکوم کرد و رسیدگی هرچه زودتر به این قضیه را از مقامات حکومتی شهر مظفرپور در هندوستان خواستار شد./841/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات