۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۱۳۱۸۰
معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک تأکید کرد؛

ضرورت ترغیب طلاب به تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی روز

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک تربیت مربی سیاسی را از اهداف معاونت تهذیب در سال تحصیلی جدید دانست و گفت: تلاش می کنیم با برگزاری دوره های ویژه سیاسی، افزون بر تربیت مربی سیاسی، طلبه ها را نسبت به تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی روز ترغیب کنیم.
حوزه علمیه

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره یک هفته ای تهذیبی ـ اخلاقی برای طلبه های جدید الورود اظهار کرد: این دوره با حضور سی طلبه متقاضی و پیش از مصاحبه استانی جهت استعدادیابی برای معرفی به مرکز مدیریت برگزار شد و در طی آن مسائل اخلاقی، مشاوره و تربیتی را اجرا نمودیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک گفت: برنامه های سال تحصیلی جدید در سه بخش برگزار می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دوره جریان شناسی نیاز طلبه های مدرسه است، افزود: در این دوره مسائل سیاسی منطقه و ولایت فقیه مدنظر قرار می گیرد و ان شاء الله در ماه، دو تا سه جلسه برگزار خواهیم نمود و علاوه بر آنها دوره ویژه سیاسی تخصصی را با حضوری اساتید اهوازی و قمی در تقویم فعالیت هایمان گنجانده ایم.

حجت الاسلام خادمی تربیت مربی سیاسی را از اهداف معاونت تهذیب در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با برگزاری دوره های ویژه سیاسی افزون بر تربیت مربی سیاسی، طلبه ها را نسبت به تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی روز ترغیب کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همه ساله دوره باستان شناسی ابراز داشت: امسال این دوره را پیش از آغاز سال تحصیلی و به مدت 7 تا 10 روز در کنار بیان مسائل سیاسی(ولایت فقیه) و حفظ قرآن برگزار می کنیم که در این باره اساتید اعزامی در مدرسه برای طلبه ها مطالبی را بیان خواهند کرد و خود طلبه ها با حضور در مساجد و پایگاه های فرهنگی به بحث درباره باستان شناسی خواهند پرداخت.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک بیان کرد: امسال در زمینه مباحث اخلاقی به مقوله های تربیتی و برگزاری دوره های اخلاق اهتمام خواهیم ورزید و به صورت کلی تلاش داریم تا مربیانی در زمینه تربیتی، روانشناسی، آموزشی، مشاوره و اخلاق، فرهنگی، مبلغ فرهنگی داشته باشیم./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات