۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۱۳۱۳۴
مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر خبر داد؛

جذب ۱۲ طلبه در سال تحصیلی جدید

حجت الاسلام خوش بین گفت: در سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر ۱۲ طلبه جذب و گزینش می شوند.
برگزاری دوره طلبه انقلابی در مدرسه المهدی اهواز

حجت الاسلام مرتضی خوش بین، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره فعالیت های این مدرسه، اظهار داشت: در ماهی که گذشت امتحانات نیمسال دوم طلاب را برگزار کردیم که از نظر ما سطح علمی طلاب مطلوب ارزیابی شد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر با اشاره به گزینش طلاب در سال تحصیلی جدید، ابراز داشت: تحقیقات و مصاحبه ها در حوزه ما صورت گرفت و در حال حاضر برای مصاحبه نهایی به اهواز معرفی شدند که در نهایت نزدیک به 12 طلبه برای سال تحصیلی جدید جذب می شوند.

این مقام مسؤول درباره فعالیت های قرآنی در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، اذعان داشت: به اساتید گفتیم که هفته ای یک روز با طلاب جلسه قرآن تشکیل دهند که طلبه بتواند قرآن را از لحاظ روانخوانی، تجوید و حتی حفظ مسلط و تقویت شود.

حجت الاسلام خوش بین درباره  نشست های بصیرتی سیاسی که در مدرسه تشکیل می شود، تصریح کرد: نشست های بصیرتی سیاسی را در ایام درسی برگزار می کنیم که این نشست ها از اسقبال بسیار خوب طلاب برخوردار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نشست های بصیرتی سیاسی هر ماه از نیروهای متخصص و کارشناسان خبره دعوت می کنیم که مسائل روز سیاسی را برای طلاب بیان کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) ماهشهر در پایان درباره هدف از تشکیل سلسه نشست های بصیرتی سیاسی، گفت: هدف از تشکیل این جلسات بصیرتی سیاسی که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری است، آشنایی طلاب با مسائل روز سیاسی و انقلابی می باشد که پرسش و پاسخ هم در این جلسات برقرار است تا طلاب به صورت مطلوب با این مواضع سیاسی آگاهی پیدا کنند./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات