۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۱۳۱۳۲
امام جمعه مینوشهر:

تکیه و اعتماد به نظام سلطه بزرگترین تهدید است

امام جمعه مینوشهر گفت: تکیه و اعتماد به نظام سلطه به ویژه آمریکایی ها بزرگترین تهدید برای جهانیان است.
حجت الاسلام عادلپور امام جمعه مینوشهر

حجت الاسلام محمدجواد عادلپور، امام جمعه مینوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز درباره نقض متن و روح برجام توسط ترامپ وآمریکا، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مهرماه سال94 به صراحت فرمودند که هرگونه تحریم ایران در این مدت هشت سال که تعیین شده نقض صریح برجام به شمار می آید.

امام جمعه مینوشهر با تبیین مقابله با بدعهدی های آمریکا درباره نقض برجام از دیدگاه رهبری، ابراز داشت: براساس بیانات رهبری، دولت موظف است بند 3 مصوبه مجلس شورای اسلامی را برای موقت کردن اجرای برجام انجام دهد و این تاکید مقام معظم رهبری باید دستور کار دستگاه دیپلماسی ما باشد. 

رییس شورای فرهنگ عمومی مینوشهر در ادامه افزود: رییس جمهور کشورمان چند روز پیش در جلسه هیات دولت به طور شفاف تصریح کرد که اقدامات آمریکا یعنی ترامپ ونزدیکانش، متن و روح برجام را نقض کردند.

حجت الاسلام عادلپور، افزود: محمدجواد ظریف چند روز پیش اعلام کرد که آمریکایی ها درباره بحث برجام نقض کردند و البته شکست خوردند و همچنین مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه ای که در مقابله با نقض برجام است، آن را با قاطعیت تصویب کردند.

وی درباره بدعهدی و بدقولی غربی ها به ویژه آمریکایی ها درباره اجرای برجام و برداشتن تحریم های ظالمانه، اذعان داشت: در این چندسال مشاهده کردیم که تحریم ها برداشته نشد و در ضمن تحریم های بانکی و تحریم های بیمه بانکی هنوز پابرجا است.

امام جمعه مینوشهر درباره تحریم های جدید، تصریح کرد: این چند روزه خبرهایی به گوش می رسد که آمریکایی ها قرار است تحریم های جدیدی که تحریم های مادر است، به تصویب برسانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مینوشهر، درباره انتظار مردم از دولت مردان کشور درقبال بدعهدی های آمریکایی، گفت: هیات نظارت بر برجام نظر قاطع خود را به طور رسمی اعلام کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی همه جانبه در قبال این بدعهدی ها بایستد و این کمترین توقعی است که پس از دوسال از جریان برجام از هیات نظارت بر برجام داریم.

حجت الاسلام عادلپور خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که آمریکا هیچ وقت پای عهد خود نایستاده است و اگر دستگاه دیپلماسی ما بخواهند تزلزلی از خودشان نشان دهند قطعا آن ها اقدامات دیگری از بدعهدی های خودشان را انجام خواهند داد.

امام جمعه مینوشهر در پایان با انتقاد از دولت درباره اینکه اقتصاد کشور را به مسئله برجام ربط می دهند، تصریح کرد: اعتماد به نظام سلطه و تکیه به آن ها بزرگترین تهدید برای ما است و باید فقط به نیروهای داخلی خود تکیه کنیم و مسائل برجام ونقض آن بهانه ای برای دولت مردان نشود که چرخه اقتصادی کشور را معطل کنند./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات