۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۱۳۱۱۷
سردار سپهر مطرح کرد؛

معنویت و ایمان راهبرد اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه معنویت و ایمان را راهبرد اصلی سپاه پاسداران دانست و بر افزایش فعالیت های تربیتی، ارتقای معرفت دینی و بصیرت سیاسی در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تأکید کرد.
سردار سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سردار محمدحسین سپهر در دومین روز از چهارمین همایش مشترک مدیران حوزه های علمیه، مسؤولان دفاتر مشترک نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسؤولان بسیج طلاب و روحانیون کشور با عنوان  «نقش حوزه انقلابی در تحقق دولت مقاومت» که در مجتمع یاوران مهدی(عج)  قم در حال برگزاری است با اشاره به لزوم بصیرت بخشی به جامعه، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، تلاش در جهت عمق بخشی به قدرت تحلیل نخبگان است.

وی افزود: تمام تلاش ما معطوف به این است که با افزایش بصیرت نخبگان نسبت به حوادث کشور و منطقه، مطالب مورد نیاز را از زبان آنها به جامعه منتقل کنیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب تأکید کرده اند، افزایش توان و قدرت انعطاف ساختاری و سازماندهی سپاه بسیار مهم است و در واقع آنچه سبب حفظ انقلاب خواهد شد یک سازمان قوی و نیرومند است.

سپهر معنویات و اعتقادات را راهبرد اصلی سپاه پاسداران دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که در دفاع مقدس و بعد از آن به وضوح مشاهده شده است، راهبرد اصلی سپاه معنویات و اعتقادات و مسائل ایمانی است و این تدابیر توانسته در عرصه های مأموریتی، دستاورهای فراوانی را نصیب سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی کند.

وی اضافه کرد: تربیت، تعالی و ارتقای معنوی و بصیرتی از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده ما قرار دارد و باید تلاش فراوانی در این عرصه انجام داد تا این مسأله به حد اعلای خود برسد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: سپاه موجودی زنده است که دائماً درحال انجام مأموریت های مهم و متعددی است که نیاز است برای این موضوع ساختار خود را با نیازهای روز تطبیق دهد و حوزه نمایندگی ولی فقیه به عنوان مرجعیت فکری و اعتقادی در سپاه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

سپهر ابراز کرد: این سازمان، یک ساختار روحانی محور است که بار اصلی فعالیت ها را باید روحانیان بر عهده داشته باشند اما از نظر نیروی انسانی نسبت روحانیان موجود کم است در حالی که باید توانمندی های تربیتی در این سازمان بالاتر برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا فعالیت های تربیتی، ارتقای معرفت دینی و بصیرت سیاسی در رأس کارها قرار گیرد تا صیانت و پاسداری از سپاه به خوبی انجام شود./872/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات