۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۱۳۰۹۳
معاون امور طلاب و روحانیان حوزه علمیه کرمان:

مردم منتظر اقدامات عملی دولت درزمینه اقتصاد مقاومتی هستند

معاون امور طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان کرمان با اشاره به این که مردم از شعار دادن درباره اقتصاد مقاومتی از سوی دولت خسته شده اند، گفت: دولت باید در بحث اقتصاد مقاومتی از شعار دادن عبور کرده و در این زمینه اقدامات عملی انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمین روح الله زمزم زاده معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده، معاون امور طلاب و روحانیان حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: تیم مذاکره کننده باید در صورت نقض برجام از سوی آمریکایی ها ساکت نشینند و از ضررهایی که برای کشور بوده، جلوگیری کنند.

وی افزود: مقابله به مثل در قضیه نقض برجام یکی از کارهایی بوده که باید تیم مذاکره کننده ایران در کار خود داشته باشد، تا ایران ضرر های زیادی را در بحث برجام نکند.

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که چهره اصلی آمریکا در بحث مذاکرات برای تمام کشور ها رونمایی شد، ابراز داشت: کشور آمریکا به دنبال پایبندی در بحث مذاکرات نبوده و نیست و تیم مذاکره کننده ایران باید بفهمد که آمریکا کشوری بوده که همیشه به فکر خود و نابود کردن کشور های دیگر است.

وی بیان داشت: از بین بردن نظام اسلامی مهم ترین هدف آمریکا در مذاکرات است و این که تحریم برای هسته ای یا موشکی ایران همه بهانه ای بیش نیستند.

استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: دولت کارنامه خوبی در بحث مسائل اقتصادی ندارد، خاطرنشان کرد: امروز برجام یک سند سوخته برای کشور آمریکا بوده زیرا با تحریم های خود نقض برجام کرده و مایل به مذاکره با ایران نیست.

وی با بیان این که دولت نباید تمام مسائل و مشکلات اقتصادی را به برجام گره بزند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی بوده و دولت باید در بحث اقتصاد مقاومتی از شعار دادن بیرون بیاید و برای مردم کاری را انجام دهد.

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که مردم از شعار دادن اقتصاد مقاومتی از سوی دولت خسته شدند، افزود: دولت باید تمام نگاهش را در بحث اقتصاد به درون کشور بیاورد و هیچ وقت برای رفع مشکلات اقتصادی نگاهش را به بیرون از مرزها ندوزد.

وی در پایان گفت: رییس جمهور باید به دنبال نیروهای انقلابی و جهادی باشد و عمل کردن به منویات رهبری را برنامه اول خود قرار دهند تا بتوانند کشور را به خوبی اداره کنند./9707/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات