۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۱۳۰۹۱
امام جمعه رودبار:

عدالت اجتماعی از مهم ترین اولویت های نظام اسلامی است

امام جمعه رودبار با بیان اینکه عدالت اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی بسیار اهمیت دارد، گفت: تمام مسوولان باید به گونه ای رفتار و مدیریت کنند که مردم شیرینی حضور در نظام جمهوری اسلامی را احساس کنند.
حجت الاسلام عباس گروهی

حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: زمانی که صحبت ازحقوق شهروندی وعدالت اجتماعی می شود یعنی باید به تمام اقشارجامعه چه شهرستانها و استانها کشور به یک چشم نگاه شود.

وی تصریح کرد: ازاین رو وقتی به یک چشم نگاه شود می توان گفت حقوق شهروندی رعایت شده است، بنابراین اگر جایی را به طور ویژه نگاه کنیم خلاف حقوق شهروندی است، بر این اساس جمهوری اسلامی علل القاعده تلاش می کند که به همه به طور یکسان نگاه کند و خدماتی که دارد شامل تمام مردم جامعه شود.

امام جمعه رودبار اظهار داشت: در مسائل سیاسی و جریانی کشور متاسفانه آفتی که وجود دارد این است که افراد برای حاکم کردن جریان و تفکر خود مسائل را به نفع خود تفسیر می کنند.

 حجت الاسلام گروهی یادآور شد: واقعیت بنای جمهوری اسلامی که در راس آن مقام معظم رهبری قرار گرفته است این است که  این خدمات باید به طور یکسان باشد و طبیعی است که افراد با مدیران و تفکر مختلف  در این زمینه کوتاهی کنند، بنابراین بنای نظام بر این است که برای همه به طور یکسان خدمت شود.

وی تاکید کرد: چیزی که لازم است که همه مسوولان به آن توجه کنند این است که طوری برخورد کنند مردم احساس کنند در نظام جمهوری اسلامی هستند از این رو نظام جمهوری اسلامی، نظامی است که عدالت اجتماعی  برای این نظام مهم است.

امام جمعه رودبار در پایان گفت: به اقشار آسیب پذیر باید بیشتر توجه شود و نگاه به آنها باید بیشتر باشد واین از تاکیدات رهبری و مسوولان است که به محرومین توجه شود که این اقشار احساس نکنند که در حکومتی زندگی می کنند که این حکومت به آنها بی توجه است، لذا همه باید کمک کنند تا به این اقشار خدمت شود. /866/ت۳۰۲/ب۱

  

ارسال نظرات