۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۱۳۰۹۰
همزمان با دهه کرامت؛

دو جشنواره ملی و منطقه ای رضوی به میزبانی لرستان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری دو جشنواره ملی و منطقه ای رضوی در استان خبر داد و گفت: این دو جشنواره همزمان با دهه کرامت در خرم آباد و شهرستان سلسله برگزار می شود.
جشنواره رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دو جشنواره  ملی و منطقه ‌ای رضوی همزمان با دهه  کرامت در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی و اولین جشنواره منطقه‌ای شعر«رایحه رضوی» در استان لرستان افزود: خرم آباد میزبان این جشنواره ملی رضوی و جشنواره منطقه ای شعر رضوی نیز در شهرستان سلسله برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی و منظقه ای شعر رضوی اشاره کرد و عنوان داشت: ٦٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی و حدود ٤٥٠ اثر در بخش جشنواره منطقه ای نیز به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در نیمه اول مرداد ماه جاری خاطرنشان کرد: آثار رسیده توسط هیأت داوران مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام حنان ادامه داد: نخستین جشنواره منطقه‌ای شعر«رایحه رضوی» هفتم مرداد ماه در شهرستان سلسله برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یازدهم مرداد ماه نیز در خرم آباد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار راه‌ یافته به بخش نهایی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از یازدهم تا نوزدهم مرداد ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد جهت بازدید عموم دایر است./۹۴۵۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات