۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۱۳۰۸۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کابینه دوازدهم با حضور مدیران متخصص و متعهد تشکیل شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ریس جمهور باید هیأت وزیرانی را به مجلس معرفی کند که تعهد، توانایی و تخصص های لازم را در حیطه کاری خود داشته باشند و بتوانند مشکلات داخلی کشور را حل کنند
امان الله علیمرادی

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: در توافق نامه برجام آنچه که به چشم می خورد بد عهدی طرف مقابل است.

وی بیان کرد: جواب گستاخی طرف مقابل از ناحیه دولت است و قوه مجریه باید در شان اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی با طرف مقابل برخورد کند.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه باید تکیه بر توان داخلی کشور داشته باشند، اظهار داشت: تنها راهی که می تواند راه علاج برای کشور باشد  اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است.

وی تاکید کرد: با تکیه کردن به امکانات و توان داخلی کشور ما در سایه اقتدار دفاعی به استقلال اقتصادی می رسد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کشور ما ظرفیت های فراوانی دارد آنچه که می تواند ما را به استقلال اقتصادی برساند کار جهادی و مدیریت جهادی است.

وی مطرح کرد: استفاده از نیروهای خبره، جوان و توانمند می تواند به اقتصاد مقاومتی کمک فراوان کند، حمایت کردن از این توانمندی ها وظیفه دولت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با همت و همکاری دشمن بیش از پیش از اقتدار کشور ما هراسان می شود.

وی مطرح کرد: سربلندی و سرافرازی ملت ایران بسیار مهم است هیچگاه نباید عزت کشور ما از بین برود.

حجت الاسلام علیمرادی افزود: مدیران توانمند جهادی نیروهای با انگیزه و کار آمد هستند و می توانند در میدان اقتصاد مقاومتی عزت ملی را برای کشور ما به ارمغان آورند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ریس محترم جمهور باید هیأت وزیرانی را به مجلس معرفی کند که توانایی و تخصص های لازم را در حیطه کاری خود داشته باشند و بتوانند مشکلات داخلی کشور را حل کنند.

 وی در پایان گفت: اتحاد و انسجام همه و دوری از تفرقه می تواند ما را به نصرت الهی یرساند و دشمنان را مایوس کند./972/ت۳۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات