۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۵۱۳۰۶۲

دوره آموزش مبلغان مدرسه علمیه خواهران ام‌الائمه اقلید برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه خواهران ام‌الائمه(س) اقلید گفت: دوره آموزش مبلغان با حضور طلاب و دانش‌آموختگان مدرسه علمیه خواهران ام‌الائمه اقلید برگزار شد.
مدرسه علمیه خواهران ام‌الائمه(س) اقلید

آمنه طیبی مدیر مدرسه علمیه خواهران ام‌الائمه(س) اقلید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس گفت: دوره آموزش مبلغان، با حضور طلاب و دانش‌آموختگان مدرسه علمیه خواهران ام‌الائمه(س) شهرستان اقلید برگزار شد.

به گفته وی ارتقای سطح دانش مبلغان از طریق برگزاری دوره‌های آموزش علمی‌ کاربردی از رسالت‌های هر طلبه است.

طیبی با بیان اینکه هر تبلیغی متضمن اهداف مشخصی است و مبلغ می‌کوشد به آن اهداف جامعه عمل بپوشاند تصریح کرد: اهداف هر چه با ارزش‌تر، جایگاه تبلیغ رفیع‌تر خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ام‌الائمه(س) اقلید افزود: از آن‌جا که اهداف تبلیغ در اسلام عمیق و جهان شمول می‌باشد امر تبلیغ در دین اسلام بسیار ارزشمند و بلند‌مرتبه است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: این درست است که شرف هر فرد به شرف و غایت آن فرد بستگی دارد، باید بگویم یکی از شرف ها، همین تبلیغ دین است؛ زیرا هدف از تبلیغ دین، تزکیه مردم و بالا بردن افکار می‌باشد که این‌ها جزء اشرف هدف‌ها است.

طیبی وظیفه اساسی طلاب را هدایت مردم به سمت اهدافی دانست که قرآن کریم و پیامبران در طول تاریخ نبوت ترسیم کرده‌اند.

وی گفت: ما در موضع کسی که می‌خواهد میراث فهیم علمای دین را در طول این هزار سال حفظ کند و هدایت مردم را استمرار بخشد باید به منقلب کردن ذهن‌ها و تصحیح مسیرها و جهت‌گیری‌ها و خالص کردن اعمال و تحول درونی مردم به یک مؤمن واقعی با اخلاق حقیقی اسلامی همت گماریم./825/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات