۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۱۳۰۲۹
آیت الله صلواتی:

آیت الله رسولی اراکی عمر خود را صرف احیای امر دین کرد

استاد دروس خارج حوزه‌ علمیه قم گفت: آیت الله رسولی اراکی کرهرودی انسانی بسیار با فضیلت، عالم و با تقوا بود و در تمام طول عمر خودش از هیچ تلاشی در جهت احیای امر دین فروگذاری نکرد.
آیت الله صلواتی

آیت الله غلامرضا صلواتی اراکی در حاشیه تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله شیخ محمدعلی رسولی اراکی کرهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که آیت الله رسولی اراکی از وعاظ معرف و سابقه دار حوزه علمیه بود، گفت: وی منبری معروف بیوت مراجع بود و اهل علم از او استفاده های بسیاری می بردند.

استاد قدیمی دروس خارج حوزه‌ علمیه قم ادامه داد: آیت الله رسولی اراکی کرهرودی انسانی بسیار با فضیلت، عالم و با تقوا بود و در تمام طول عمر خودش از هیچ تلاشی در جهت احیای امر دین فروگذاری نکرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رسولی اراکی کرهرودی یکی از فعالان به نام عرصه های دینی بود، اظهار داشت: وی منابر جامع و عالمانه ای داشتند و قریب به یک قرن برای حفظ و به پا داری ارزش های تلاش کرد.

آیت الله صلواتی اراکی در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله رسولی اراکی کرهرودی یکی از وعاظ بسیار زبردست و پیشکسوت در قم بود که در تمام طول عمر خودش در بیان مناقب و مسائل اهل بیت(ع) کوشید./841/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات