۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۱۳۰۱۷
امام جمعه شهداد:

هدف آمریکا در قضیه برجام از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام الله وردی گفت: هدف آمریکا از تحریم کردن دوباره ایران و نقض برجام این است که انقلاب اسلامی را از بین ببرد و دولت آمریکا بیان کرده که تا انقلاب باشد، تحریم ها ادامه پیدا می کند.
برجام

حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: نقض برجام از سوی آمریکا سبب می شود که کشورها دیگر به دولت آمریکا اطمینان نکنند.

وی افزود: کشور ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده، امام کشور آمریکا به تعهدات خود همچون برداشتن تحریم ها، عمل نکرده  است.

حجت الاسلام الله وردی با بیان این که دولت آمریکا حیله گری خود را در برجام ثابت کرده است، اظهار داشت: هدف آمریکا از تحریم کردن دوباره ایران و نقض برجام این است که انقلاب اسلامی را از بین ببرد و دولت آمریکا بیان کرده که تا انقلاب باشد، تحریم ها ادامه پیدا می کنند.

وی با توجه به این که هدف آمریکا در قضیه برجام از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: دولت اسلامی ایران باید با اقتدار کامل جلوی بدعهدی های آمریکا بایستد و نگذارد آمریکا به راحتی نقض برجام کند.

استاد حوزه علمیه شهداد ابراز داشت: دولت باید بداند تمام مشکلات اقتصادی کشور به برجام وابسته نیست بلکه تنها راه حل نجات از مشکلات اقتصادی در جهت عمل کردن به اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: اطاعت محض از رهبری در قضیه برجام مهمترین وظیفه دولت شمرده می شود و یکی از علت هایی که سبب شد دیپلماسی کشور در برابر دشمن شکست بخورد این است که به صحبت های مقام معظم رهبری عمل نکردند.

حجت الاسلام الله وردی با توجه به این که دولت باید نگاهش را در بحث اقتصادی از خارج به داخل کشور تغییر دهد، ادامه داد: یکی از اشتباهات بزرگی که دولت در چهار سال خدمت خود داشته، این است که فکر می کرد برای رفع مسائل اقتصادی باید به کشور های خارجی اطمینان کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کابینه جدید از ضرورت های رییس جمهور بوده و آقای روحانی زمانی می تواند مشکلات کشور را حل کند که به نیروی جوان تکیه و کابینه جهادی را برای خود انتخاب کند.

حجت الاسلام الله وردی در پایان گفت: رییس جمهور سعی کند در انتخاب وزیران دولت به خصوصیاتی همچون جهادی، جوان، دلسوز، انقلابی بودن توجه ویژه داشته باشد./9707/ت302/ب1

ارسال نظرات