۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۱۳۰۱۵
امام جمعه امین شهر:

گره زدن رفع مشکلات اقتصادی به برجام امید واهی است

امام جمعه امین شهر با بیان اینکه دولت می خواهد تمام مسائل اقتصادی را به قضیه برجام گره بزند، گفت: دولت باید بداند تنها راه بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مقابله با دشمن، تکیه به تولیدات داخلی است.
موضوع برجام برجام سراب برجام امام جمعه امین شهر
حجت الاسلام فلاحی

حجت الاسلام عباس فلاحی، امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: اصل قضیه پذیرش برجام از سوی دولت یک اشتباه بزرگ بود.

وی افزود: در قضیه برجام یکی از ضعف های دولت این بود که به صحبت ها و خطوط قرمز رهبری اهمیت نداد و با لبخند در جلوی دشمن ایستادند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که برداشتن تحریم یکی از موضوعات اصلی در قضیه برجام بود، ابراز داشت: امروزه دیپلمات های دولت بدانند که با لبخند و محکوم کردن کاری را نمی توانند انجام دهند و باید بداند که تنها راه مقابله با دشمن عمل کردن به صحبت های رهبر انقلاب است.

وی اظهار داشت: دولت باید با کمک مجلس بتواند جلوی نقض برجام را بگیرد و با موضع قدرتمند جلوی آمریکا و حرف های او بایستند.

استاد حوزه علمیه امین شهر با اشاره به این که وزارت خارجه باید جزئیات برجام یک و دو را به کمیسیون مجلس بگوید، اظهار داشت: مجلس باید تمام جزئیات برجام را ببیند تا بفهمند که چرا نقض برجام شده و راه حلی را برای نقض برجام در مقابل آمریکا پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: حداقل انتظاری که از وزارت خارجه در قضیه برجام می رود این است که در برابر دشمن مقابله به مثل کنند و چون آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده، ما هم با این کار آن ها مقابله کنیم.

امام جمعه امین شهر با توجه به این که دیپلماسی لبخند دیگر در مقابل دشمن جواب نمی دهد، بیان داشت: اگر از همان اول در قضیه برجام به صحبت های مقام معظم رهبری به صورت دقیق عمل می کردند دیگر الان نقض برجامی را هم مشاهده نمی کردیم.

وی ادامه داد: آمریکا گرگی است که همیشه به فکر غذای خود و نابود کردن کشور های دیگر است و هدفش در ایران هم از بین بردن انقلاب اسلامی است؛ از این رو مردم باید با تمام وجود، در مقابل دشمن بایستند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که مردم از دولت جدید انتظارات فراوانی را دارند، افزود: دولت باید بداند که در دنیای امروز نباید فقط به شعار دادن اکتفا کنند، بلکه باید در عمل کارهای خود را به مردم بیان کند.

وی با بیان این که دولت می خواهد تمام مسائل اقتصادی را به قضیه برجام گره بزند، اظهار داشت: گره زدن مشکلات اقتصادی به قضیه برجام، تفکری اشتباه از سوی دولت است و دولت باید بداند تنها راه بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مقابله با دشمن، تکیه به تولیدات داخلی است.

وی در پایان گفت: دولت بازنشسته دیگر جوابگوی مسائل کشور نبوده و رییس جمهور باید به دنبال کابینه ای جوان، دلسوز و انقلابی باشد تا مشکلات کشور همچون بیکاری را حل کنند./9707/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات