۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۱۳۰۱۰
عضو ارشد جنبش أمل:

همزیستی مسالمت‌آمیز در لبنان نتیجه تلاش‌های امام موسی صدر است

عضو ارشد جنبش أمل لبنان با اشاره به همزیستی مسالمت‌آمیز مردم لبنان تاکید کرد که این ثبات و امنیت مرهون تلاش‌های امام موسی صدر است.
شیخ حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش أمل لبنان تاکید کرد که پیام‌های آسمانی، از سوی خداوند برای حیات انسان‌ها نازل شده اما بسیاری از افراد از این دستورات تخطی کردند.

وی با اشاره به همزیستی مسالمت‌آمیز مردم در لبنان به ویژه در منطقه صور گفت: این همزیستی ثمره تلاش فرهنگی شبانه‌ روزی امام موسی صدر است که با وجود تمامی اختلافات مذهبی، قومیتی و گرایش‌های سیاسی شاهد آرامش در جنوب لبنان هستیم.

مسؤول فرهنگی جنبش أمل در دیدار با محمد دبیرکل مرکز قربانیان شکنجه افزود: وحدت داخلی کشور، ثروتی برای لبنان و امنیت و ثباتی برای منطقه است زیرا تجربه نشان داده که چشم طمع تکفیری‌ها، تروریست‌ها و رژیم غاصب صهیونیست از لبنان دور نشده است.

عالم شیعی لبنان ادامه داد: لبنان در سال‌های اخیر آسیب‌های جدی از سوی تروریست‌ها و تکفیری‌ها دریافت کرده و دیگر نیاز به تجربه جدیدی در این زمینه نیست تا سیاست‌مداران بدانند که امنیت داخلی لبنان با وجود تمامی فتنه‌ها و فشارهای سیاسی مثبت و منفی بایستی در اولویت قرار بگیرد.

شیخ عبدالله در پایان بر ضرورت همکاری جهانی برای پایان دادن به بحران مسجد الاقصی تاکید و اظهار داشت: کشورهای عربی و جهان اسلام و تمامی فعالان عرصه حقوق بشر باید در برابر تعدّی و تجاوزگری رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی از خود واکنش جدی نشان دهند./981/ب902/ر

ارسال نظرات