۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۱۲۹۶۹
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

برگزاری همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در لرستان

معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: به مناسبت روز ملی تکریم امامزادگان پنج همایش در این زمینه در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از تکریم امامزادگان استان خبر داد و بیان داشت: به مناسبت بزرگداشت امامزادگان در استان پنج همایش در سطح استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش استانی روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان دوم مرداد در امامزاده عبدالله خرم آباد برگزار و هفتم مرداد ماه در امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: مراسم تکریم امامزادگان در شهرستان کوهدشت نیز در امام زاده محمد برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش بزرگداشت امام زادگان در شهرستان ازنا و الیگودرز خبر داد و اظهار کرد: همایش بزرگداشت امام ادگان در شش مرداد ماه در شهر امامزاده سید قاسم ازنا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده بقاع متبرکه را قطب فرهنگی خواند و گفت: بزرگداشت امام زادگان فرصتی برای تقویت معنویت در جامعه است.

وی با اشاره به حضور و فعالیت مبلغان در امام زادگان بیان داشت: حضور مبلغان برای ترویج ارزشها و بصیرت بخشی بین جوانان نقش افرین است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان خاطرنشان کرد: مبلغان با حضور در بقاع متبرکه و برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی به دنبال نهادینه سازی ارزشها و مقابله با آسیبهای اجتماعی هستند.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به تلاش دشمن در جهت گسترش آسیبهای اجتماعی عنوان داشت: راه مقابله با این آسیبها فعالیتهای تبلیغی مبلغان و بصیرت بخشی به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات